Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProjekt 30.9. - poděkování a možná za dva roky ...
25. 09. 2008
1
94
5442
Autor
Noe1
Tak se nám letos sešlo 17 velmi různorodých děl. Moc děkuji všem, kteří svým dílem přispěli k tomuhle unikátnímu časosběrnému dokumentu.
Díla najdete zde:
http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=547
Pokud se chcete ještě připojit, můžete. Stačí jen zavzpomínat, co bylo 30.9.2008 a spáchat dílo.
94 názorů
Marcela.K.
12. 10. 2008
vidíš, a já až předposlední ... a kdyby Háber poslouchal pokyny, určitě by byl přede mnou
Pomerančová
08. 10. 2008Pomerančová
08. 10. 2008
Pohádkářka: vám mladým se to řekne, ale kdo ví co bude za dva roky, my starší pánové už nemůžeme tak daleko plánovat ... ale kdyby to se mnou seklo, odkážu ti tenhle projekt ;-)))
Pišta_Hufnágl
08. 10. 2008Pišta_Hufnágl
08. 10. 2008
hehe, já musim mít vždycky něco extra.. :-P (napřed jsem publikovala v předstihu a včera jsem na to totálně zapomněla.. :-))
Ale už je tam zas! .-)
...uz se cely tresu: zitra jdu totiz na kontrolu k doktorovi, takze jasny..)))- nejasny((((
pohádkářka: to se máš že máš vymyšleno ... já ještě stále bojuji se svým textem, i když vlastně taky mám vymyšleno, tak co tu plkám, jsem ve fázi dolaďování a škrtání. Těším se.
jé ... ahoj Jano, tebe jsem zase dlouho neviděl
těším se na dílko ... 6.10. ráno tu bude co číst
jasně, v tom úsměvu jsou všechna čísla až po nekonečno ... hezky se mi s tebou počítalo :-)))
jinak s tebou budu počítat i nadále
šmajrá oba roky? ten jeden to bylo snad o nějaké složence ne?:)))
Tak počkáme co se 30ho stane a zkusíme něco sepsnout :))
no, mně taky hodně sedí, je to moc fajn, já se tedy dozvídám mnoho věcí...
Dobrá intuice, tušíš správně. Minimálně máme společný velmi podobný pohled na svět. Fascinuje mne číst jeho věci, protože jako bych četl své myšlenky, jen lépe utříděné a zformulované.
no Václava.....jak ho čtu, tak jsem si na tebe vzpomněla, i když o tobě celkem jen něco tuším...:)
Myslíš s Václavem? Známe se tak napůl. Já jeho jo, on mne ne :-))))). Několikrát jsme se snažili ho dostat na tábor jako lektora, marně.
to se máš, mne tentokrát asi čeká jen dlouhý den u počítače při přípravě nějakejch materiálu :-((((((, no uvidíme, nechám se překvapit, co osud přinese
chytrá_jak_radio
25. 09. 2008
Funguje. A vzhledem k tomu, že tenhle projekt letos končí, navrhuju od příštího roku udělat 1. 10. 2009/2011/2013 :)
dero: není nad to nepřijít včas, když si uživatelé pomohou sami, ne? :-))))))
katugiro: prosímtě, ještě jsem ten link malinko upravil aby rozbalil všechna díla, funguje ti to takhle?
tím se to řeší, clublink je stránka pro administraci odkazů klubu, tedy přístupná jen majiteli (resp. jím pověřeným osobám)... pošlu avi Derovi, že už nemusí chodit :)
chytrá, chroust, karugiro: opravil jsem link, který u mne fungoval a u vás ne (asi mám protekci), prosím zkuste, zda je to vpořádku
aha, už to vidím, ten clublink vede ne na stránku klubu ale přímo na díla, divím se ale, že tam nemůžete, mne to tam pouští normálně - no nix, opravím
je tam rozdíl club/clublink v odkazu, vůbec nevím, kde se "clublink" používá; avi Derovi, ať se v tom kdyžtak pošťourá
Ach jo. Tenhle, říkám: http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=547
katugiro: stále nerozumím, dostanete se do klubu (tím odkazem) a pak nemůžete na díla?
Veřejně přístupný je jen tenhle odkaz:
http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=547
cože, nerozumím, kam nemůžeš? Do toho klubu? Nebo na mé stránky? Já jako že tě mám zablokovanýho? Co to je za pitomost???
Nějak tomu systému přestávám rozumět. Mně tu chodí všechno normálně.
hele, chytrá, ty se mnou nemluvíš? Já to nemyslel nijak zle. Já tomu fakt nerozumím, odkazy mi tu fakt fungují, pls vysvětli.
sem mimo (a myslím to upřimně), vše mi tu funguje tak jak má, kde je chyba?
chytrá_jak_radio
25. 09. 2008chytrá_jak_radio
25. 09. 2008
Asi tě nemá rád, mně tady odkazuje normálně, musí se na něj ale kliknout :-)))))))
Tak si to najdi jako klub
chytrá: hele, nejseš nějaká chytrá? Hezky si toho 30 užij a pak sem prdni stránku z deníčku, ju?
chytrá_jak_radio
25. 09. 2008chytrá_jak_radio
25. 09. 2008Pišta_Hufnágl
25. 09. 2008
Zbora: teď sto provalil, víš že nesmíme ani naznačovat.
Pišta: v mém věku nemohu plánovat věci tak dlouhodobě, ale to vy holobrádkové nepochopíte
katugiro: tý bláho, škoda žes nenapsal.Říkám si, 3x a dost ... a pak, ten klub by měl už moc dlouhý nazev :-)))
Pišta_Hufnágl
25. 09. 2008
Naposled? Sice jsem nakonec nic nepsal, ale dodnes si díky téhle akci pamatuju, co jsem 30. 9. dělal: coural jsem po kolejištích a za oknem přízemního bytu viděl tančit postarší pár, sledovaný třetím od stolu, fantastická scéna. Jen už nevím, jestli to byl rok 2004 nebo '06 :)