Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa chvíli ani na Žižkově nebude kam jít, do prdele
25. 09. 2008
27
46
4924
Autor
Honzyk
Z hospy Morava je mexická
burritos mochitos ole ole
(Chodili tam osamělý na vomáčky)
A u Měšťanskýho obrazu plátno jako kráva
tam se nemluví
tam se řve
Díkybohu za Briketu
pití na stojáka
jídlo jen tak v chůzi
Na dveřích načmáráno "Jára"
Jo
pět minut pěšky
A fajnový hotely...!
Když tam se střídá směna
Všechno vypadá jinak
46 názorů
A nám z Rockcafé na Národní třídě (které funguje od roku 1990)chtěji zřejmě udělat nóbl reštauraci, máme šanci s tim něco udělat,když nás v úterý 5.5.2009 v 18.00 bude před Rockcafé dost...Přijďte taky!!
...jo, sileny...menuje se Morava, ale kulebr je pry\c,k snyt uptristred ty elky mistbnosti, niovej nabytek, mexicky zradla, platnio....des...
Morava už nejni?!
je to tu samý mladý emerický turista, co všemu rozumí a sem zavítal jako do východní džungle. film Eurotrip mluví za vše... bych blil.
Tak i u nás v Plzni se ještě občas něco najde, nebo třeba ve Frantovkách Bažina... aby sme se přiblížili k místu tvojí zkoušky z dospělosti. ÷))
..ja ze brucim..?
A ja ze bych mel jezdit nekam do Est., ja, kerej jsem maturoval v Chebu, btw ?
Never!:)))
Naposled jsem na pořádnou knajpu narazil v Ésterajchu. Tak nebruč a hledej. ÷)) *
..jo, a tebe se nikdo nepta: tady na radnici sedi starostka, ODS, ale takovou kravu aby pohledal...
..no jasny..: zadnej kulebr, kerej tam byl a tak....a zradla silene drahy....sice gambac desitka, ale stoji za hovno...a obrovsky platno na hokej a fotbal v ty velky mistnosti, snyt je vprostred novyho nabnytku...no des...
Predrag_Tomič
25. 09. 2008Predrag_Tomič
25. 09. 2008
... jo, jo ....
česká hospoda bude zachvíli útulná jako WC u Mc Donalds´ ...
a neosobní jako kozy Pamely Anderson ...
*- ... a vprdeli je, ... že nejenom v Praze ...
Nezbývá, než zakládat pánské kluby pouze pro členy. Vše hrazeno ze členských příspěvků.
vindal drámo
25. 09. 2008vindal drámo
25. 09. 2008
...ale nezrusili prave..., vindale..
JHo, jmenuje se porad Morava, ale dali velky platno na hokej, zeo, a maj tam mexicky jidla a tak...a hotovky tak tri, nečkdy pet...
...sezrany jsou v jednu, pak mas jidelni listek furt stejnej, a neda se to ani precist...sileny...
dejvickou nádražku pěkně zkurvili. promítací plátno, fotbálky a šipky přitahující místní deváťáky, nad výčepem leštěný kovy jak někde v baru a celkově nešetrná rekonstrukce co zničila genia loci.
tohle už tam teda nenajdete ->
jenom ty 3 cm podmíráky zůstaly stejný
Mně to dojem z majitele nekazil. Tak jestli je stejna, tak je to fajn ... pingl tam hned člověku tykal a když sem si tam chtěl dát tatarák (kde jsou ty doby, kdy jsem si dával tatarák v hospě a kdy to bylo ještě takový pololegální, skoru underground) tak mi říkal "a seš si jistej, že ho chceš? Vopravdu si seš jistej? :-))))))) Jo aještě tam někde byla taková, (U krále Karla????), kde ti ráno v pět natočili a dali utopence ... občas jsem se stail při cestě z mejdla do práce, pracoval jsem naproti :-))))))
vindal drámo
25. 09. 2008
to je globalizace a svoboda. oceňuji tón, který se neblíží volání po změně, která by se neobešla bez regulace a diktátu ( a ty snad už dnes nikdo nechce, jen památkáři).
..ta cantry je furt stejna, Noe, ale znam majitele Mirka....ma taky chatu v Krhanicich jako Rybovi, kam jezdim, a je to, neda se rict jinak, kokot...
...ale vejs, myslim k Vinohradum, se to sere silene...nevim...asi trzby, ale vobycejnej clovek, kterej nechce jen cumet na televizi treba nebo na to zasrany platno, ze jsem tak sprostej, ten uz malem teda, musi hledat:
... NEMAM RAD TY HOSPODY, CO SI NA NECO FURT HRAJOU, nejak se ozvlastnujou...a "normalni" lidi tam nepudou, zejo...je to tam pro ne moc drahy, to v prvni rade...a ani by se jim tam (UZ) nelibilo...
Pomerančová
25. 09. 2008sestricka.slunicko1
25. 09. 2008Honza_Princ
25. 09. 2008Honza_Princ
25. 09. 2008
Je to stejné, Františku i v té naší prdeli... všechno je jinak. Ještě, že já už ze zdravotních důvodů nesmím pít. Kam bych chodil?
V Briketě maj hlavně žloutenici
tam jsem vyhynula po přeslici
A navíc, Honzyku (jen tak v chvatu),
za chvíli nebude na útratu
My ale nebudem pít jen vodu
Vždyť nám daj tři stovky ku důchodu !
T*
Vysmal bych se vam, Prazanum, jenomze to by se to nesmelo dat vztahnout jenom na Prahu. Funguje to tak vsude a zdaleka ne jenom u oblibenych hospudek, u kterych je to ovsem nejvic videt a nejvic to boli.
Si pamatuju, ze kdyz sem byl jeste v Opave, zrusili nam tam nejvetsi pajzl siroko daleko, Familu. Absolutne zadna uroven, nalejvarna jak svina, na druhou stranu tam byl vyborny jukebox a fotbalek + nadherne vzpominky. A ted v Ostrave? U Narmonika zacli delat jeste Pizzu a uz to neni, co byvalo, kdyz sme tam chodili na pivo, nebo kafe... achjo.
Mne ze žižkovskejch nejvíc mrzí Kotelna, chodil jsem tam rád, ale udělali z toho něco šílenýho, chladný jak Gronsko
Nevíš, jestli se drží taková ta kántry hospoda kousek nahoru z Prokopova náměstí?
ono je miestami viacej vecí inak ...
namiesto stromov, baráky
namiesto pláckov pre decka, parkoviská
namiesto hospôd reštaurácie, puby, herňe, diskotéky
hovorí sa tomu, že svet napreduje