Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodívej jaký seš PAROHÁČ !!!
26. 09. 2008
17
31
3979
Autor
moorgaan
laň nastavuje
zrcadlo vítězovi
- jelení říje
31 názorů
čoveče má hravost asi
odchází tak jako vlasy
a tak múza místo básní
pouze haiku u mě řásní.-))
Pozoruji, že Pirát si osedlal haiku a daří se mu.Svou poetickou hravost krotí v těchto miniaturkách.*
Jarmila_Maršálová
08. 10. 2008
oakbark trefil problematické slovo: Vítěz a poražený, to jsou role připisované tomu či onomu v naší mysli. A poslední verš vše příliš vysvětluje. "Jedná se o jelení říji, kdybyste náhodou nevěděli." Ale to téma není špatné. Myslivce nemám taky v lásce, ale proto bych se tohoto tématu nevzdávala.
úděsnej název, samotnej obsah mě však dostal - nápad, švih a nevěrná elegance
*
alesi no mozna ze neexistovaly...to je na delsi diskusi!.. aspon ne urcite v takove podobe jako ted.. pri hamiznosti a dravosti urcitych skupin lidi, by mozna tady byla bez zakonu o myslivosti a lesich docela spoust..
aleš-novák
27. 09. 2008
oakbark..O.K.- tvuj nazor, ale zastanu se myslivcu- nejsou bylby!
dokonce jsou odvozeni od- mysliti...
myslivost a myslivci pari mezi kulturu civilizovanych narodu, maji svoji tradici, zvyky, staraji se o zver, o les o prirodu - a u toho je potreba myslet !.. a blbej nemysli - nemyslis?
"vítězovi" je dost blbý tvar.. ono vlastně celý to dílo je dost blbý. Stejně jako myslivci.
- jelení říje - celkem nadbytečné a zbytečné, když nastavuje zadeček, tak je jasné, že laň bude kopulovat s jelenem (s jezevcem asi ne...) a kdy jindy než v říji?
Ale postřeh je to zajímavý a originální.
Jarmila Moosová Kuřitková
26. 09. 2008
avox..no jo obřitek je zrcadlo... spravně.. u srncí a vysoké zvěře..!! diky
aleš-novák
26. 09. 2008
oprav prosím "zrdcadlo" na "zrcadlo"... btw naši myslivci říkají tomu bílému flíčku na laním zadečku spíše "zrcátko", ale to je asi krajově různé? */