Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimek
04. 10. 2008
7
81
4192
Autor
Jitulka Květinka
Listí padá,
listí šustí
na polích se válí šustí
(panenky budou)
Stromy hoří
žloutnou šustí
snad mě láska neopustí
(větry mi hudou)
81 názorů
Co se šustění v kombinaci psaní srdíčkem týká, měla bych obavu o tvé zdraví. Jelikož se šustí v každé druhé tvé básni, měla bych zcela seriózní obavu o nedostatečnost nebo stenózu srdečních chlopní. Pro klid duše si, prosím, zajdi na vyšetření, šelest na srdci není žádná sranda! A připravit nás o další tvá díla by byla škoda škodoucí!
Ještě "naše staré hodiny bijou čtyry hodiny" a bude to dokonalé!!!
Když si představím tu kombinaci bijících hodin a hudoucích větrů... to nemá chybu. :o))))
"Neruste me kruhy", "Neberte me vetry",/atp./ bude jednou vytesano na pruceli Narodniho muzea...a Jitulka s Vetrnym radem na svych prsou prestrihne slavnostne pasku zrekonstruovane klasicistni to budovy, jez dozna novych, vetrnych rozmeru: nedaleko totiz mekac, kde vetry velmi, velmi hudou!!!!D
lisí šustí, válí šustí ... konečně jsme objevil tvého velkého učitele, myslitele, vynálezce a já nevím co ještě Járu Cimrmana s jeho absolutním rýmem :-); šusti hodně, ať neslyším ty větry; při prvním čtení jsem tam četl (pálenky budou) a už jsem si myslel, že si v tom taky najdu to svoje,ale při druhým čtení vidím, že jsem se poněkud "učetl"
jojo, jen si to pochval....:ú...bez tvych rikanek nebyl by svet uplny:)))
černá lilie
05. 10. 2008černá lilie
05. 10. 2008Jitulka Květinka
05. 10. 2008
...no, Jitulko, neskryvej hlavu do pisku!!!!
Jsi prece koneckoncu take zena, tak se vzmuz!!!!!:)
...tak, dedti, konec kockovani!!!!:D:...takle by to dal neslo, zanop?:))))
ALEXANDER SOVA VYTVORI S PSOUKAJICI JITULKOU SPORTOVNI DVOJICI.
TRENERKA : THALINA.
....a troufam si tvrdit, pe pri prvnim hozenem axelu rozpolti Alexader nezne psoukande Jitulce hlavu o mantinel, pokud ovsem, POKUD TRENERKA, primopinam thalina, tato nezasahne!.DDDD
černá lilie
05. 10. 2008Jitulka Květinka
05. 10. 2008černá lilie
05. 10. 2008Jitulka Květinka
04. 10. 2008černá lilie
04. 10. 2008Jitulka Květinka
04. 10. 2008
Henry: Pokud chceš vidět zdejšího mistra a genia mystifikace, podívej se na nick Voloďa - ten si dokázal podobným způsobem dělat z lidí legraci aspoň dva roky
no to zas nie, nepoznam nikoho, kto by dokazal vyprodukovat tolko ironicky zamaskovaneho vtipu v basnach:-). no mozno sa mylim a jitulka je vlastne genius a si nas neskor pochvali za ten spam, co sme tu narobili:-)
nuz, mozno by bolo lepsie tip udelit az vtedy, ked mas pocit, ze to dielo za to naozaj stoji, ako znak autorovi, ze ta ta basen naozaj oslovila... to, ze sa autor zlepsil moze byt napisane aj v kritike, vazne, ja rozumiem, ze kazdy musi dako zacinat, len je logicke, ze nemoze hned ocakavat sedem tipov k jednemu dielu, ktore si to pri vsetkej ucte nezasluzi, ale ano, o tych sympatiach je to stale, len ma vzdy zamrzi, ked vidim, ze vela omnoho kvalitnejsich tu nedostane tolko tipov ani dokopy a to len preto, ze nedavaju svojim basnam nazvy v zdrobneninach alebo stedro nehadzu tipy na kazdu basen, na ktoru kliknu... ja viem, ze je naivne dufat v opak, ale aspon sa vyjadrim, ked to vidim nazivo a to objektivne z mojho subjektivneho meradla...:-)
takze sa tu teda davaju tipy aj za to, ze basen je nekvalitna, gycova, ale o trochu lepsia ako predchadzajuca? aj ja chcem... tym nechcem autorku urazit alebo odradit, ponukam len svoju konstruktivnu kritiku a spatnu vazbu, ak sa nemylim, o tom tato stranka je, nie o tipoch za sympatie k autorke ako osobnost alebo sa mylim?
Johana: když budou dvě, rozdělím se (jak jsme se byli domluvili) s tebou. O podíl na přesdržce máš taky zájem?
alexander, tak neviem ci je pismak o tipoch z prdele, snad som privelky idealista...
hana kupčíková
04. 10. 2008
tato se ti Jitulko opravdu povedla
jen bych navrhl místo "snad mě lásko neopustíš"
"snad mě láska neopustí"
jinak potvrzuji svá předešlá slova jsi mistrině závěrů a tuším v tobě nadějnou pokračovatelku Mistra Volodi. A to byl nějakej Mistr