Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVariace 1
09. 10. 2008
6
14
2989
Autor
macecha
čas mě nezmění
všechno už vím
staré triky znám
a povídám
že novým hávem
již svou duši
nezakryju
co bylo, co je, co bude
také už mne nevzrušuje
nezrodím se v touze nová
to vše jsou jen planá slova
zůstanu takovou jakou jsem
byť změnit se
kdysi byl můj sen
to vše již vzala voda
a přikryje to zem
14 názorů
mampichnutekolo - to máš pravdu, být pořád hodný, to dá zabrat :o))
Bíša- děkuji
Znáš můj názor na básnické dílo W.S., které láká vždy k novým překladům i variacím....
Naděnko,máš pravdu, je také velmi pravdivý,o lásce opravdové, ale znáš to, moje povaha u 123.sonetu, nezaváhala :o))
Nestihla jsem si je ještě přečíst všechny a musím říci, že jsem z nich tak "na větvi,"že to musím vždy chvíli nechat ve své hlavě uležet a jen tou hlavou nevěřícně kroutím :o))
Naděnko,máš pravdu, je také velmi pravdivý,o lásce opravdové, ale znáš to, moje povaha u 123.sonetu, nezaváhala :o))
Nestihla jsem si je ještě přečíst všechny a musím říci, že jsem z nich tak "na větvi,"že to musím vždy chvíli nechat ve své hlavě uležet a jen tou hlavou nevěřícně kroutím :o))
123. sonet, proč sis vybrala právě ten? Já ti vřele doporučuji můj nejmilejší - 116. Nemusíš se měnit celá, jen pohled na svět kolem sebe :-)
toyenko- na změnu již mnoho času není a moje psaní, to už také asi jiné nebude, jinak to neumím. Děkuji za povzbuzení
Já naopak doufám, že ten Čas tě změní a že se změní i to, jak budeš psát.. :) Držím palce..