Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTýskání
19. 10. 2008
6
30
2026
Autor
Jitulka Květinka
Jsem jako vrba
beze strak
jsem kafe bez cukru
a chutnám tak
chybí mě půlka
prasklá hůl
zkažený ragů
sladká sůl
scházíš mi dále
mešká vlak
chtěla bych prsa
plavu znak
bez tebe chřadám
bez větrů drak
k zemi zas padám...
chtěla jsem do oblak
30 názorů
Kdybys to utnula po druhé sloce, asi bych dala i tip. Ale tím zbytkem jsi to úplně zabila. Zejména verše:
bez tebe chřadám
bez větrů drak
- "chřadám" není česky, to by možná řekl Tatar, když už, tak chřadnu. Jenže to bys musela vymyslet něco jiného místo: k zemi zas padám..., že?
A s těmi větry? No, fakt už to vidím aspoň an to živočišné uhlí, protože je evidentní, že tě to obtěžuje stále. A nebo možná nekonzumovat nadýmavé potraviny...
taky souhlasím
(Alex - ne to nejsem já, já když dělám parodii, tak ji dělám tak, aby to bylo poznat, že jsem to já.. tohle je asi pravá Jiťulka)
Alexandr: Do písmene s tebou souhlasím. Tohle přesně bych napsala také, jen bych už asi vynechala tu půlku a větry (chudák jitulka, už ji netrapme) Roman nechybí nikomu.
Bando jedna! Styďme se! To jsme se tady ale sešli posměváčkové. Jitulko, nic si z toho nedělej, to je jen z rozvernosti. Zvykneš si. Básničku máš pěknou, chci vidět Johanku, jak vymejšlí takový "chřádání" - slepá závíst je to! Jo a na papoucha si taky zvykneš. Vydrž! Bude to dobrý!
Jitulka Květinka
19. 10. 2008
Sovinský, vzdej to, evidentně na to nemáš ;-) Anebo, anebo! Vidíš prsa a rozum jde do háje - no nebyl bys ani první, ani poslední ;-)
No já to pochopila jako plavat prsa a zatím plave znak, což je neprosto v intencích básničky, která je plná takových protikladů. Sašo, Sašenko, nečteš pozorně :-)
no vida.. hezka novota na sedi pismaka..
povedlo a naladu zvedlo.-)) /**