Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHonzykovo..a proč ne..:)
21. 10. 2008
11
39
2932
Autor
daddy
39 názorů
Františku, já už na to házím taky nočník... hlas dávám Modrejm z důvodů, které jsem tu již napsal.
Olde, ja uz nerozumim tady nicedmu. ale nejsem z tech, kery by jen drzkovali, tzo necham innejm...asi tak...ale zadny velky nadseni teda ve mne neklokota...
:)
pro mě ne....
do zelena jsem šla minule, teď nikam, radši
ale ti malí vždycky jdou do koalice stejně takže nevím...
Máme, jen musíme zapomenout na volbu mezi dobrem a zlem. Lze si vybrat jen mezi zlem a ještě větším zlem. Menší zlo je pro mne ten hubenější milenec.
:)
jo to máš pravdu ON je nějakej znavenej....
a ten druhej zas plnej energie, přijde mi...
nemáme výběr
Jo, jo - on ten sarkazmus by se dal vyjádřit jen tónem hlasu. Jeden z těch dvou hlavních se zhubnul a zřetelně. Ten druhej se kasal, že má kondici dvacetiletého muže... Kolik dvacetiletých chlapů má takovou vanu ?
Hlavně ten můj "oblíbenec" pupkatej, jak se tak rapidně zhubnul... (:-D)
Honzyk - Comédie Bohemica : to dopadne dobře... kdyby byla úřednická vláda, mohli by si páni poslanci nabouchat svůj mandát do nosu. Kdo, co -Topolánkovi sice sem tam uteče nějaká ptákovina z huby, ale skutečný hulvát je Paroubek : nazval mne a spolu se mnou statisíce dalších lidí stupidními individui.
JA NEMUZU..........a voni to furt prerusujou, blbi,...sileny....a vypklnujou dokumentrama. za chvili poujde Paul Klee..)))
...stejne jako vyjadreni-nevyjadreni duvery vlade-..--TRANMTADADÁÁÁ.))))
jo, dik vesu, jinak, estře me napadlo, papouchuá, tvy starposti na mou hlavu teda DDDDD v tyvy upolna Zatoka svini...koukam na to zasedani parlamenzu, a ty se ptas, komu tipDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
moc hezká báseň a zaujal mě i obrázek, který mi tak trochu připomíná strukturu horniny s otisky dávných rostlin (trávy) - obě dílka potěšila :-))) dadíku a Honzyku, díky a TIP
dadikovi: jeho iniciativa, ja namaloval a napsal, ale na ppozadani dadika, textik...)
jinak drevotriska, asi 15 x 17, a piuhe kridy, fix, no...a ja dal dadikovi....nevim, ale neni zly....riukam, zkouset se ma skoro vsecko,...dfiky, dadik, tva iniciativa, a sikovnost....a taky pozorbnost spis....cau!!
sestricka.slunicko1
22. 10. 2008sestricka.slunicko1
22. 10. 2008sestricka.slunicko1
22. 10. 2008
> HELE, ME TO NAÚPADLO ROVNOU, JAK, SE ME NEPTEJ, PROSI,M:::
>
>
> *... slunko tu nezvoní do svítání.
>
> A smích
>
> ten taky ne.
>
>
> Jen kosák má zlatou píšťalu
>
> A hraje pro holky, kterým není patnáct ani.
>
> Nebe modrý
>
> A kosák čeká bláhově
>
>
> až první z partičky, která se na zábradlí učí šlukovat
>
> svou minisukni roztočí.
>