Jo, přesně, přesně.. Tahle mi hraje na city. .-)
-t- a aspoň ten druhej klub. :-))
myslíš, jako spoluspící? :)
nechceš se mnou spát? /báseň je samozřejmě výborná/
jt: Já se omlouvám, honím se od čerta k ďáblu a tak nějak neustále jsem v pohybu mezi Pra-Hra :-) Teď jsem tam byla minulý týden středa, čtvrtek, pátek... a zase se tam chystám.. no, za kritiku děkuju :) mám v hlavě předlouhý seznam lidí, kterým dlužím setkání, ale momentálně jsem pořád buď ve škole, nebo v práci, nebo jezdím na školení ohledně dobrovonlictví, chci přibrat ještě jednu školu a bůhví, zda to bude v Praze...možná taky vezmu roha jinam :) je to ve hvězdách, ale neboj, já se ozvu!
výborná .. nebýváš náhodou občas v hradci ? nedávno jsem tam byl, tak jsem si na Tebe vzpomněl .. a v pha jsem pořád a pořád bych Tě rád potkal .. ale - to píšu pořád dokola, tak už jako že se kousek omlouvám, že Ti to furt píšu, i když to určo víš a tak .. měj se a .. textík opravdu super - mile překvapil ..
TIP + mezi nej + klub
Toscana: No jo.. :)
Jarmila_Moosová: děkuji.. pravdivá je
Bossman: Nškdy totiž utíkám sama před sebou, ačkoliv je to naprosto zbytečné. A jsou věci, který si nechci přiznat, pak to nebolí tolik... Co myslíš, chci tady mít něčí kartáček nebo si ho k někomu dát?
Ježková: děkuji, vždycky sem tam kloužu ke kýči, už jsem asi taková :)
podezdívka: děkuji moc!
...takhle působivě vyjádřit emoce umí málokdo. Tip*
Ta je výborná! Svižná, přímočará, pravdivá, je z ní cejtit prožitek autora... občas sice trochu sklouzne ke kýči, ale to je jediná výtka
*
Co je vic o lasce?? Nechat si kartacek u nekoho nebo chtit aby si nekdo nechal kartacek u me??? Citim z toho touhu byt milovan, ne milovat. *
krutě pravdivá ***** - včetně otevřeného konce...
Možná má každé poznání svůj čas a ten čas odpovídá tomu, kde se zrovna na své cestě nacházíme - a je to tak asi dobře... ;-)
Maeslo: ano, pochopil :)
Toscana: děkuji... ale že to někdy člověku trvá přijít na takovou základní maličkost, že? :) ba ne... tohle už vím pár let...
A často zjistím, že nejde o sex
ale spát s někým
jen tak v objetí
je víc
--- to je nádhera... *t
Řekl bych chápu. Rybí vnímání tělesnosti.
jo no..vylev je docela vystizny slovo
Ašu: tady nejde o domácí násilí nebo něco takového... to nevadí, nemusíš to chápat
...no mne pri modrinach sa vycvi silvita...
...ale je to pre mna akymsi znakom zenskej ubolenej lyriky...
Aššu: Jo, je :)Ale modřiny jsou mně zatím neznámé... tedy v poézii....
...taky trochu lepsie napisany vylevik...ale stale len vylevik...
...rekvizity z podbnej lyriky zname...modriny nemozu chybat...