Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBuky
01. 11. 2008
18
23
3551
Autor
Markel
štíhlá těla
z neznámého kovu
zakotvena
v dokonalých řadách
mám silné nutkání
pohladit
cítit tu hladkost
sladkost
co zbývá po létě
23 názorů
Robinia: díky, žes u mne byla, já ta místa co o nic píšeš neznám, ale musí být krásná, buci jsou prostě buci, mají fakt hodně blízko do nebe, obvzlášť takhle na konci podzimu, měj se krásně :-))
Buky taky miluju... byla jsi někdy v Bukačce, v Orlických horách? Jo a na tajemné Gryble, tam jsou buci až do nebe :-)))
votomžádná jsme říkali už i my, nejen naše dítka - neříkej mi, že tys to taky neříkala :-)
guy: díky, že jsi tu byl. Myslím, že vím, které buky máš na mysli, mám je vyfocené,Ćeřínsko je naše oblíbená trasa, kterou několikrát ročně absolvujeme, v so jsme šli ze Šlapanova do Jihlavy,i Tomášek, náš starý psík, to zvládl v pohodě a bylo to skvělý, u nás je prostě krááááásně, vo tom žádná, jak říkala kdysi moje dítka, měj se fajn :-))
Až někdy půjdeš na procházku na Čeřínek, tak tam u cesty kousek pod vrcholem po pravé straně jsou buky, které bys neobjala, ale klidně by ses do nich mohla schovat
:-)
Štírka: díky moc za tvoji návštěvu a vcítění se :-)
vesuvanka: krásné obrázky, ta bučina je jistě ta, co mne při sobotní procházce inspirovala, díky
úplně jsem cítila kůru pod rukou... a vypadala jako zvláštní druh oceli, napovrchu hebký ...t*
mořský koník: díky za návštěvičku, buky, když shodí na počátku zimy listí a kmen má kovový odstín, každým rokem na mne působí stejně, až mimozemsky,tajemně. Nedávám přednost žádnému druhu stromu, mám ráda všechny, pěkný zbytek neděle přeju :-))
mořský koník
02. 11. 2008
Díky moc všem za milou návštěvu,jsem ráda, že zaujala, to jsem nečekala :-))
Láska přikrytá kůrou buku - to je velmi původní a na první pohled nezjevné. T
Pohladit, obejmout strom je krásný, zvláštní zážitek. Jen to zkus! :-)))****