Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBarevná láska
30. 07. 2001
13
0
1911
Autor
Sluníško
Bílé nic
Žluté úsměvy
Oranžový smích
Zlatá slovíčka
Růžové pohledy
Červené polibky
Karmínová touha
Purpurová vášeň
Fialové pocity
Bledě modrá pohlazení
Tmavě modré hádky
Zelená usmíření
Stříbrná šeď
Šedá každodennost
Černý smutek
Špinavě zelená bolest
Bílé nic
S: prvni a posledni radek jsou bily, takze na ne musis s mysi:))
jinak dekuju :o)
Severkanova
23. 02. 2003
Docela mi ty barvy sedí - ale špinavě zelená bolest? To budu ještě muset procítit...
jo, jo myslím,že kouzelné je to nejvychytanější slovíčko pro tuhle krásně napsanou věc.***
barvy mi nesedi, ale ten napad s bilym pismem me naprosto oslnil! :o)
Mah.: diamanty nemusíš :o) stačej nějaký pěkný lesklý barevný kamínky, třeba červený, oranžový a žlutý :))
Wiki: teď je půlnoc, to sluníška obvykle už hajaj ve svých mrakových peřinkách :o)
je hezké že nemažeš... ono se v životě stejně mazat nedá - jen zamlčet, že :))
a kamení... chceš diamanty nebo stačí obyčejný šutráky? :))
Mah.: víš, bráško, ani já vlastně nevím.. tohle vzniklo v momentální náladě, po pochopení (nebo nepochopení?) určité situace.. po dvou dnech už jsem se na to taky dívala jinak.. ale nemám ve zvyku něco po sobě mazat.. Tak tu jen tak stojím a čekám, až po mně někdo začne házet kamením :o))
ech, ne láska - zamilovanost... prosím nesměšovat ty dva pojmy, které spolu nemají prakticky nic společného :)
gast *!
tady už bych možná měl co napsat, pokud jde o kritiku, jenže já nerozumím barvičkám... víš, neumím je vnímat... zatím... učím se... ale když se tak kouknu k wopimu do klubu, mám opravdu ještě co dohánět :)
Gastarbajtr
30. 07. 2001
tak takhle je to......?! :(
nesouhlasím, poslední verše už nejsou láska...
tohle je láska od začátku až do konce, i s tím koncem..
jinak díky :o)
Ano - to všechno je láska.
Bílé nic na začátku jsem málem přehlédl.
To všechno je láska - od začátku - až do konce - i s těmi vzpomínkami... Tip