Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seřecky snadno a rychle
14. 11. 2008
8
16
5870
Autor
aleš-novák
ψ život
φ kus
μ r
pe ρ n
π sek
a pro pokročilejší studenty
pa π ρ vý...
16 názorů
aleš-novák
18. 11. 2008Květoň Zahájský
18. 11. 2008aleš-novák
18. 11. 2008
aleš: Vzhledem k tomu, že 70tá léta byla dobou temna, tak oficiálně nic na toto téma nevycházelo. Jednalo se o studentské aktivity, sem-tam nějaký samizdat.. Pokusím se něco vyhrabat a naskenovat Ti to.
Jinak - nic Ti nevyčítám (možná to tak vyznělo, omlouvám se), jsem blb a hraju si na chytrýho.. :-)
Ona - historie se pořád opakuje, žejo :-)
Byla to nejen řecká abeceda, ale i azbuka (spousta písmen v azbuce je pro tuto ptákovinu využitelných (jo, ju, šč a pod.)) (zkus napsat roščilený :-) K tomu se přidaly i téměř rébusy s ostatními znaménky a výsledkem byl skoro nečitelný kaligram, při jehož luštění se kdekdo pobavil..
(např. Pecˇ = Pec + háček = Pecháček (kdysi "populární" sportovní reportér)
A - říkával Jarda Štercl - (herec, komik, bavič, úúžasný srandista): "Když v televizi vyprávějí vtipy, tak si vezmu klobouk. A smekám.. totiž zdravím. Zdravím staré známé.." :-)
měj se fajníkovitě
☼
avi všem s případnou omluvou
aleš-novák
16. 11. 2008Jarmila_Maršálová
16. 11. 2008
...dobre blbustky.. nevim jak napsat recka pismena
jinak to napsal recky.-)) /**
Nepoznamenaná vzděláním
souhlasím s Papouščím pípáním
Leda bys psal řecky dada
což má každá Dáda ráda
tak tohle (vřazování řeckých písmen do českých slov) je ale hóóódně staré a vyšumělé a v průběhu 70tých let dotažené k dokonalosti...
např. u toho písku ti chybí čárka nad pí
sory, e-e. To je jako bys objevoval dada.