Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFérovosť - akčnejšia verzia
15. 11. 2008
2
4
1928
Autor
HenryP
Pri spravení head shotu okom Sylvestra Stalloneho
nemyháš ani brvou,
nabíjaš kalašnikov,
nahadzuješ kamenný pohľad
A odpľúvaš si.
Širokým BUM BAM oblúkom.
A veru aj ja
Sa viem tváriť ako Rambo.
So zamrznutým telom,
čelom
a končatinami.
Tak…teda asi určite nastal čas
Potlač ma
Vyber mi z úst zlaté zuby,
ktoré si mi tam ešte stihla nechať,
naposledy skús pulz -
Mám pocit,
že som už vychladol
Hodíš ma k našim deťom?
Alebo sa k nim hodím sám?
4 názory
dakujem:-), popravde, sa to ku mne nehodi ani mne:-), ale aj tak ju mam rad:-)
Dobre, konečne som si to prečítala 3x a teda nastal čas na kritiku (rešpektuj, že som to ja). Toto je podľa mňa úplne brutálne. Totálna satira Ameriky a konzumného sveta, nevedela som, či sa mám nad tým pousmiať, alebo si poplakať. Také povrchné a cynické. A ten koniec..., ani neviem čo na to. Myslím, že to je jediná časť, kde cítiť skutočne teba, ale zase, keď si to úsúvsťažním na tvoju predchádzajúcu tvorbu, tak mi to príjde ako úplne frustrujúce a chladné, až so sebevražednými sklonmi. Keď som to čítala prvýkrát, na konci mi prebehli zimomriavky po chrbte, keď som si to tak vybavila v predstave, ... hodíš ma k našim deťom?... úplný brutal. Toto mi k tebe vôbec nesedí.
nuz, tak dakujem za urobenie si casu a tip:-). Mimochodom som siu uvedomil, ze asi predsalen radsej zostanem v tom prenatalnom obdobi (rad vidim zivot zvnútra:-D)