Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setaková historka
Autor
Fehu
Znal jsem jednu holku, měla krásné oči a dlouhé zuby, že když chtěla pokaždé něco říct, pokousala si rty. Styděla se za to, styděla se tak moc, že raději vůbec nemluvila a jen tak koukala těma svýma krásnýma očima a každej si myslel jak to není hezké děvče.. a taky že bylo, dokud se neusmálo a nebo nic neřeklo…
To si ji potom jednou vzal za ženu jeden muž, mladý a taky na první pohled krásný… a ta dívka s těma krásnýma očima, se na něj nikdy neusmála, lidi si říkaly, že její pohled něco skrejvá a měli pravdu. Jen nikdo neměl tušení co by to mohlo bejt.
Děti spolu neměli žádný, jelikož slečna měla strach, že by ty její zuby zdědily po ní a tak se raději začala stranit i společnosti a nikam nechodila a jen doma pletla a fňukala a nikdo nevěděl proč. Manželovi to ovšem nikterak nevadilo, s ženou se toleroval, děti nikdy nepožadoval a když došlo na sex, bylo rychle po všem.
Když byla ta žena stará a že žila hodně dlouho, její manžel umřel a ona zůstala sama. Když byl pohřeb a žena přemítala o svém životě, uvědomila si, že si její manžel nikdy nezouval boty a tak sáhla do rakve, popadla jednu botu a zula mu ji. Zjistila, že manžel měl obrovsky palec, ale fakticky hodně moc obrovský a že o tom nikdy nevěděla. Usmála se tomu, zuby ji vylítly z úst a bylo to. Smála se tak dlouho až si rozkousala rty a jelikož byla už hodně stará, umřela.
Lidi je tam našli, ženu s zubama jak nože a muže s palcem jak livancem.