Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senedoPSáno...
20. 11. 2008
26
20
1737
Autor
martinez
.košatí se tíseňty - senv něm někdo vykřikne...křik ne!nemám ho rádaten zlý co naježí ti zádasenzvrácený v noční můruprůstřel na mundúrua oči plné prázdnotypadám na dnoty mi mizíš před očimavnímám jen jaká je zimaa můry mají rejjen se klidně smějani si neodplivneša kulisy se změnírozedněníopuštěné všeminoci napospasnevydám ani hlasa ty taky mlčíšzvlčils a ceníš zubyženeš mě do záhubypak přiletí střelazásah a vlčí řevvlčí krev je moje spásaměníš se mi pod rukamasrdcem biješ a jáumírám samapolobdělákdyž smrt se zdáje lehké ze sna nevrátit sekošatí se tíseňty – sen...pak někdo vykřikne: ne!a začne další ránoa něco zas zůstane nedospáno....
20 názorů
fííííha, to je jízda..jako po slupce od banánu...klidně bys mohla pokračovat ještě na sto řádcích stejným tempem ! můry mám teda taky, bohužel, ale takhle jsem je ještě nezúročila. T
Marcela.K.
02. 12. 2008
koukám aj tu sem byla nezdvořilá - moc všem děkuju :o)
(Darkovi 2x, hmm ;o)
osobní vsuvky jako tahle mi vůbec nevadí... esi chceš eště jednu (nejmíň :o) noční můru, možu tě avíznout :o)
Skvěle vyjádřená tíseň noční můry. Což chápu tím spíš, že se poslední dobou probouzím zmatená hodně divnými a živými sny. Omlouvám se za osobní vsuvku.
Přesvědčivě výmluvné */ TIP
Básnička vůbec není "svým způsobem" horrorová, ale řekl bych, že nápadně připomíná leccos z horrorové skutečnosti a je otázkou, zda sny, které "dovedou potrápit," zde nejsou od toho, aby nám ji svým způsobem připomínaly.
Snažil jsem se číst bez asociací, celkem se povedlo, jenom lykantropie se vetřela. Ale ta básnička je vlastně svým způsobem horrororová.
sny dovedou potrápit... ať už ty nedospané nebo nedopsané, sněné s otevřenýma očima... ale ani si neodplivneš a kulisy se změní... */