:-) ó, děkuji milé Štírce, jsa polichocen
a to mám i spoustu jiných skvělých vlastností a dalších neduhů :-)
Měj krásný den :-)
D.
najít chlapa, který píše takové verše... je to jako najít při procházce lesem v listopadu praváka :-)
Krásné ve všech směrech,
kdo zná vlastní srdce najde jen ostré odpovědi...
...na 100% volné palivo
.....radost
.........proletí za horizont
Krásné ve všech směrech,
kdo zná vlastní srdce najde jen ostré odpovědi...
...na 100% volné palivo
.....radost
.........proletí za horizont
tak ta mi dneska sedla
a ten benzín se mi tam líbí, ač kdyby byl třeba kurzívou, byl by pro mě ještě zajímavější/přijatelnější
*
já bych taky bez benzínu... ale podle sebe vím že někdy vyškrtávat prostě nejde... aj dyby se všeci na hlavu stavěli... tož si benzín klidně nech :o)
tak tak ... podobá se mi :-)
ten benzín..dává tomu tak lacinej punc..
Zvláště konec se mi líbí.*
pak na koncích map
cítíš jen to
co bolí
tak tomudle, Dylej.. asik rozumim nak.. bo spis.. woslovuje me to... pac mam tak nejak stejny pocity.. Napsals to pjekne.. cely.. :-)*
je tam nutnej ten benzín?
jinak ano*
ano, kritik musí mít předpoklady, zatímco u čtenáře stačí jenom kecy :)
ne ne, nic personálního, ba vosobního v tom není .. sorry za pejorativního "kritika" , já už vím, že jste na tyhle vocásky citliví, klucí .. a takle to poseru :-)
ale nemáš recht, že náhodnej čtenář je horší ... kritik musí mít tydlencty ... mravněvolní předpoKLADY, no že jo ? :-)
Cale: polemizování náhodného čtenáře s osobní konverzací dvou jinejch osob je snad ještě horší než polemizování toho kritika, co myslíš
jestli ti na mně něco vadí, můžeš to říct přímo
ale takovej způsob komunikace ti asi neni blízkej, takže still go your own way, hey man, yo man ..
dílo je sračka, no doubt
nicméně polemizování "kritika" s osobní konverzací dvou jinejch osob je snad ještě horší
třeba chtěl naznačit, že se někdo sám shazuje komickým mudrováním, místo skutečné kritiky
ale takovej způsob komunikace je Ti možná blízkej, takže still go your own way ..
to máš pravdu, katíku :-)
třeba mám rád kraviny, co Ty víš ... a třeba toho nevíš ještě hodně :-)
mno, pokud se pro tebe dá nahradit kritika od leenai jediným slovem "kravina", pak nevím, proč by ti někdo měl psát kritiku :)
hihi =)) no to víš, mráčku, škola člověka poznamená..
ale i když šroubovaně, myslím, že to řeklo, co jsem chtěla.. chceš-li to úzce, zjednodušeně a po lopatě - je to plochý a nemá to šťávu. jenom svolávání barev a mapy jo, což si nejsem jistá, jestli byl záměr
:-))) leenai, sluníčko, četla jsi to po sobě ?
příště napiš : "kravina" ... to poberu, to výše je srandovní :-))
omluva :-)
líbí se mi komunikace svolávání barev a map (škoda, že nerozvedená), ale jinak se obávám, že sis nevybral vyjádření, která by mě oslovila.. přijde mi, že ses jen tak zlehka dotkl škraloupu a mlíko neochutnal.
Sparkie, uznej, že Pce je mnohem kratší ... a psát v Pcích je divný :-)
Vaude - díky, je mi ctí :-)
V Picích sněží a klouže to .. mizérie, my z nížin na to nejsme zvyklí :-)
moc líbí *
zdravím do Pardubic!
Ne, je to dobrý. Mě to vyloženě sedí.
víc zmatený jsem nikdy nebyl, než po Tvé kritice, což ovšem neznamená, že za ni nejsem vděčný, naopak .. jen poznamenám, že ze zvukové chtěnosti mě darmo podezíráš, tak složitý nejsem :-)
nad palivem se zamyslím
díky, Láďo :-)
nelíbí se mi to s benzínem, stačilo by mi "ale vždy zaplatíš".. benzín to strhává do legračna a navíc je tam ta zvuková chtěnost s druhým veršem.
hezké je svolávání barev záverečný verš může znást k velmi humorné asociaci :-)