Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní sníh
Výběr: Zbora
22. 11. 2008
17
35
3977
Autor
Lakrov
Když dříve napadl první sníh, tak to první, co z něj bylo čitelné, byly stopy milenců. Přešlapování, přibližování a vzdalování. A loučení a vracení se pro ještě jednu pusu... a ještě jednu, a ještě...
Všechno to zůstalo napsané na cestách a tátové si ráno chránili oči, aby si holky nemusely chránit zadek.
Dnes se tohle všechno odbyde mezi kolejemi od pneumatik.
35 názorů
Pro mylenka:
Kde nikomu nic nechybí, není krádeže. A je-li okradený zároveň i pacatelem, vina se těžko prokazuje; zato trest bývá těžký, nejtěžší...
Marcela.K.
12. 02. 2009Marcela.K.
12. 02. 2009Marcela.K.
12. 02. 2009Květoň Zahájský
03. 02. 2009
> Květoň Zahájský
TOhle je opět úryvk z jedné (teprve chystané) povídky. Děkuji za návštěvu.
Květoň Zahájský
03. 02. 2009Augustin_Šípek
28. 11. 2008
Pro maartin:
Tou (myší), co není bezdrátová, by to (výprask) možná šlo :-) -- ale myslím, že přes veškeré snahy bude většině lidí i nadále velet zdravý rozum a cit.
Děkuji za návštěvu.
Děkuji též všem tajným pozorovatelům a ctitelům :-)
... a zítra (jen?) mezi dvěma kliknutíma... možná i výprask ratolestem budeme dělat myší... snad ne
:-) Ano, já druhým odstavcem taky mínila větu: "Všechno to zůstalo napsané na cestách a tátové si ráno chránili oči, aby si holky nemusely chránit zadek." :-)
Pro Marys:
Soused taky zrovna vykoukl z okna a tak mě napadlo, že tátové se na stopy svých dcer dívají méně poeticky, než náhodní pozorovatelé. Myslím, že přišla pozdě, už ji vyhlížel. A možná viděl něco, co ani vidět nechtěl... :-)
takto... ja som nemyslel ten zaver, chvalim
"
Když dříve napadl první sníh, tak to první, co z něj bylo čitelné, byly stopy milenců. Přešlapování, přibližování a vzdalování. A loučení a vracení se pro ještě jednu pusu... a ještě jednu, a ještě... "
.... ale ta veta hned za tym mi to pokazila... zamer poslednej vety som pochopil, neboj
Všem děkuji za návštěvu a zastavení
Pro Marys: On ten druhý odstavec měl pokazit náladu toho prvního; takový byl plán.
Pro avox: Ano, často se zastavuji a zamýšlím nad jinými. Třeba nad stopami ptáků, které byly včera ráno na cihle nalezené na trávníku. Podkládali jsme s ní auto, když jsme měnili kola na ta zimní, a stopy přesto vydržely. A ptáci?
Hezké zamyšlení, nad stopami na chodníku. Taky mi "vadí" ten druhý odstavec. Ale co, třeba ještě napadne další sníh a stopy milosrdně zasype... Na zahrádce stopy ptáků v prvním sněhu připomínají, že je třeba nasypat do krmítka a co teprv kočičí stopy... :-) Víš co je (podle mne) nejpěknější? Že se člověk zastaví a zamyslí nad jinými. A přání, aby bylo dost sněhu i na sněhuláka! :-)) */
ten druhy odstavec mi pokazil dojem toho prveho... ale... hmmm, za ten zaciatok... *
Pro B.brr_r:
On mě k tomu přivedl vlastně pohled z okna (skýtající postupně obě alternativy). Za upozornění děkuji. Trestuhodná chyba; zvláště v mém případě :-)
Pro mylenka: Děkuji za ujištění; snad se opravdu mýlím. A za ty zimní kytky taky dékuji :-)
Pro neroušek:
> ...svět je totiž pořád stejný.
To záleží na tom, jak dlouho už se na něj díváš.
Děkuji za návštěvu.