Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHappening v Brně!!!
23. 11. 2008
1
32
2859
Autor
FunThomas
Drazí písmáci,
zvu vás na tento skvělý happening, kterýžto se koná 8. prosince v Brně na Vaňkovce!!
odkaz:
http://ptakludvik.zurnalisti.cz/happening/
32 názorů
čajovna je dobrovolná...
jinak, po akci bychom mohli dát aspon sraz všech přítomných písmáků... ať se domluví kam půjdem... - navrhuju východ z vankovky směrem na Zvonařku (před vchodem)
souhlasí všichni?
to Eunuch: - peníze neřeš... ze Zlína to tak drahé není... (vím to, jezdím tu trasu dvakrát týdně)
;-)
uvidíme se na akci =)
Není to blbý nápad a jsem na tolik velký exhibouš, že bych se i zůčastnil. Je to jen otázka peněz, tak uvidíme
Funíku, v hospodě nepodávají jenom alkoholické nápoje- jdi se tam někdy podívat.
Jsem však pro. joo půůůjdem. Jupááák.
sem prave premyslela, jestli se to kvuli par minutam vyplati tam jet, jestli nebude traba nejakej aftr nebo tak...
ale cajovny e-e
ale zvazujem to se spolubydlama, tak se tam mozna uvidime:)
mozna podtrhuju
pro zúčastněné navrhuji poté pokračovat pohodovým poseděním v čajovně na Skleněné louce, nebo v Chajovně... ;-)
kurwa škoda že nejsu z Brna.. do toho bych šel okamžitě... je to perfektní akce :)))
pajzl u dobrého člověka
25. 11. 2008
Vytáhni ruku s pouzdra
zamiř ji problém.
Vytáhni ruku k varování
křič co to jen jde.
Vytáhni ruku
a na blbost střílej.
8. nejsem v práci ani ve škole, pokud budou prachy asi si udělám vejlet do zmrzlýho Brna...zajímavej námět k zamyšlení, dik!
pozorovatel
25. 11. 2008
Taky se mi nelíbí, že tohle už tu holt jednou bylo, ale budu tam :-) Hlídejte si záda; smrduté mrtvoly!
pajzlík prostě jen šťourá
fakt miluju hnípaly, co sami nic nedělají, ale jakmile udělá něco někdo jiný, tak mrmlají a dělají prázdné bublinky
Fun - kašli na něj
škoda, že tou dobou nebudu v Brně, rád bych..
pajzl u dobrého člověka
23. 11. 2008
zkrátka tím chci naznačit, že když někdo nějakou akci, která se mi líbí uspořádá, neřeknu si že tam nepůjdu jenom proto, že to není neotřelé a "své"... - tys vymyslel a zorganizoval skvělou akci podobného rozsahu? Pakliže ano, hluboce se omlouvám, v případě že ne, nemá tahle diskuse cenu...
pajzl u dobrého člověka
23. 11. 2008
je to dobrý
no když nejsou lepší místa v Brně, udělejte to ve Zlíně.. třeba mně by to vyhovovalo víc:)
pořád lepší než sedět v hospodě u piva a kritizovat že nikdo dnes nic "svýho" nevymyslí. Podle mě je to dobrá akce.