Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbytečné diskuse?
25. 11. 2008
0
67
7677
Autor
papouch
Nevým, jestli budu omílat diskuse už omleté tak, že je z nich omeleta. Ale proč si lidi nepřečtou nejdřív diskuse starší, než sem plácnou bez rozmyslu novou diskusi na 8064x oomeletované téma?? (S touto diskusí je to už 8065x, počítám dobře, Pišto?) A proč si lidi nepřečtou pravidla a návod na použití, než začnou na hlavní straně klást zbytečné dotazy typu "Proč mi chodí avíza?" Proč to tak někdo dělá? Je to diskreditace diskuse, její vyprázdnění a zbavení smyslu. Není to tak trochu škodolibé mstění se písmaku? Diskusi považuji za určitý znak toho, že se někomu diskutovat líbí, ať tady, nebo na jiných serverech. Jak moc mám však diskuse brát v potaz, když se dějí tyto úmyslnosti? Že by zvonil diskusím umíráček? S takovýmto přístupem možná brzy...
67 názorů
Zaprvé: Duchové nesmrdí
Zapáté: Duchové váží různě, dle toho z čeho se skládaj, že...alébrž čím těžší tím kvalitnější.
Petr.:Každý máme nějaká pravidla, která platí obecně, ona skleróza je totiž nemoc inteligentů, protože blbec si nemá co pamatovat, ale kdo ví?
Pišta_Hufnágl
26. 11. 2008
opakovanie nie je matkou múdrosti, ale dieťaťom zábudlivosti!
kdo si pamätá nemusí si nič opakovať!
tak jóó lidišky :-)
vyblbli jsme se jóó .. eště kdo chcete co, tak plkněte
a zítra to mažu
mějte se fajň
Prča je tu furt. Jenom někeří zbabělci, co prohlašujou, že kdysi tu bejvala prča věčí, než někdy, se objeví jen tehdy, kdy se něco, co má společného s prčou, ... a teď jsem se zamotal do vlastních plácanic. A za to může Kastel!! .-))
jo, bejvala tu větší prča - ale možná to bude věkem - čas nezastavíš - maximálně svůj, ale to je zase na prd :o)
Ženatej. Ďíťě. Pös. Kocúr.
(pssssst, já to nikde neřeknu.. dokážou!)
.
.
.
(((( mylenkáááá!! něco pro tebe mám, zaručenou zprávu..! Ale nesmíš to nikomu... ))))
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
Chápu. Vidět papoucha a zemřít. Hnusná a potupná smrd.
Ale věděl bych radu.
Oni dneska ti mozkoví chirurgové dokáží divy. Dokáží najít přesně to centrum pazměti, které cheš odstranit a pak provedou sepařátní třepanaci.
...Se paří a pak ti třepou palicej tak dlouho, dokaváť to nezappomeneš.
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
A od té doby jsi mimo mísu.
Ale furt lepší zapíkat, naž zapírat.
(Ostatně Pištovy zaprané košile jsou již písmáckou legendou.)
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
co se týče hodných a milých Dian, tak stahování se týká spodního prádla a vyvěšování se týká telefonu, aby nikdo nerušil ;-)
Já se taky děsně ráda zapojuju, jako Pomerančová, ale teď jsem se dost polekala toho stahování a vyvěšování - jen plané hrozby doufám (?! :-))
ty slepice hadry nežraly a taky smrděly, a fest!
..ale zeptáme se Duchů, né?
avi Duchové. Duchová, kolipa si Tě váží?
ts, kolko duch váži ... !!
to je starosť
horšia je, koľko smrdí ...
a ako ho vyvetrať!)
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
Moje babička (ta s těma briketama) měla slepice a ty zanášely a babička vynadala sousedce, že jí slepice začarovala zlýma duchama .. to s tím souvisí, žejo?!
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Armin Tamzarrian
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
Papouchu, děkuji ! :-)
Udělat další zbytečnou diskuzi na téma, proč někdo zakládá další zbytečné diskuze .. co naplat, duše dadaistického umělce se v Tobě nezapře :-)))
my bývame v prefabrikovanom paneláku ...
a je to tiež hodne velký údes ...
;-)
buhehe
Armin Tamzarrian
25. 11. 2008Pomerančová
25. 11. 2008
ještě avi Delahayemu, kvůli jeho fascinaci spam-chatem pleveleným titížemi výtečníky :-P
ostataně, moje babička topila prefabriketama
(brikety kradené v n.p. Prefa, kde byl dědeček skladníkem)
Raději bych v pravidelných intervalech stahoval a vyvěšoval pár prefabrikovaných uživatelů.
Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008Pišta_Hufnágl
25. 11. 2008
Podle mě jsou témata, která si zaslouží objevovat se každoročně. Nové osazenstvo si chce taky zadiskutovat. A většina těch diskusí je stejně nedořešená.