Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo si můžu přát
26. 11. 2008
14
19
1208
Autor
malajka
Chtěla bych si umět přát
jenom to, co můžu mít
a po nemožném netoužit.
Zavrhla bych
dálky,
přepychový byt,
dlouhý štíhlý nohy
no a taky
tvoji nedostupnou mužnou hruď,
která se mnou není.
A potom, potom
bych si přála
brzké ranní vstávání
(dobře, že tu práci mám),
poškrábaný skříně,
lůžko s důlkem,
kde se o víkendu válím líně.
A hlavně
dva hrudníčky kočičí
co stulej se mi v náručí
a předou
když ruce mě zebou…
19 názorů
No jo, guyi, když ono první literární dílo je staré zhruba 4000 let (Epos o Gilgamešovi), takže všechny naše básničky jsou jen více či méně opakováním toho, co už tu jednou (či mnohokrát) bylo. Nahlédla jsem do tvého profilu, tvé básně vypadají zajímavě a ježto teď nestíhám, odpoledne si počtu. :-)
mi ten začátek připomněl písničku z pamětnickýho filmu s Oldřichem Novým: jen pro ten dnešní den stojí za to žít, jen klid svůj tichý mít, víc po ničem netoužit ..
:-)
Máš ještě jeden zajímavej přesah, kerej říká: K životu přirozeně patří nejistota a kdo ji přijme pod svou střechu, učí se žít s nohama na zemi, třeba právě proto, že ta střecha nikdy není dost pevná.
* Je nádherný, když si člověk umí vážit toho co má, pak se tím teprve může těšit a zažít opravdové štěstí a trvalou radost :o) Díky.
Tak to jo, akorát mi u nich chybí ten pocit bezpečí a jistoty.. :-). Jistá jsem si akorát tím, že kdy si nedám pozor, tak mi ten malý zmetek v zápalu hry vydrápne oko.. No neopřeš se o ně, akorát tak přerazíš, to máš pravdu.
Jo jo, jenže venku a neobývají s tebou tvoji pastoušku, jako se mnou ty moje :-). Zrovna jsem celá ožvýkaná od kotěte, snaží se mi odžižlat zip na mikině, a bere to řádně od krku, přičemž se přidržuje zadními drápky za moje tepláky. Že jsem pod nimi já, mu vůbec nedochází.. Vypadám jako týraná žena..
aleš-novák
28. 11. 2008
Pěkné vyznání-Malajky prvotina? Neroušek chválí a chválí.Líbí se mi něha a filozofie obyčejného života.Jo, fajn.********** Ahoj.*