Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNymfomanie
27. 11. 2008
16
33
3050
Autor
ArnieR
Vydala jsem se do říše nymfomanek
prý "není to těžké..
...necháš se vyfotit na pár webových stránek
ze předu, ze zadu;
to ti zvedne náladu
jak budou tě velebit
téměř bez přestávek."
Těžké to není, věru.
Však manžel brázdíc pornostránky líně
nevydrží sedět - ruce v klíně
a jistojistě odtáhne mě do předsíně
kde v lepším případě mi řekne, že jsem svině
v horším zabije a schová k vodoměru.
33 názorů
Thulsa Soudce
12. 08. 2011
..pri radiatore (i vodomere:) to mam najradsej!;);)
.. fajn dilko - take zo zivota voyeristu!;)
velvet_shadow
07. 11. 2010aleš-novák
26. 10. 2010Něžný_debil
08. 10. 2010Afrodisiakum
08. 10. 2010Adelle z tetřevích hvozdů
04. 10. 2010
Nestydo? Myslím, že zde nejde o nestydatost.. Spíš o životní ironii a trošku toho sarkasmu..
Aha, já myslel, že je to překlep. No ale tady jsem byl označen za řiťolezce :) a mám to oficiálně potvrzeno! :) a kritických mágů je tu taky plná sekce.
Já napsala Ařiťolezných. To je negace. Milý domingo, pro mě jsi kritický mág. Takový současný Šalda. Když ty něco oceníš, tak už to opravdu stojí za to. A neříkám ti to poprvé..
Vidíš.. to máš z toho života jaký vedeš. To máš z těch svých ařiťolezných kritik:D.
Ano, na temnolese jsem chvíli byl, než jsem byl označen za kreténa a vyhozen :)
Milý domin.go.. Předpokládám, že jsi ten samý domingo, co nade mnou kroutil očima už na Temnolese. Pokud ano, tvá pochvala prvních tří řádků je pro mne velkou výhrou:D. Arnie.
První tři řádky jsou dobré. Potom se to propadá hluboko do tenat pekelných.