Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMichelle
04. 08. 2001
13
0
2278
Autor
dablik008
Tahle noc nikdy nezačíná
je
a nekončíMichelle
touho spletená
z
útržků slovuvězněná řetězy
v
mlčenínakonec to zabije
nakonec to zabije
tvoje plameny
nebudu se dívat
zacpu uši
zatnu zuby
a budu si hrát
na pochopení
s ko
uřícími důlkymísto očí
vypal mi hlasivky
nechci křičet
taky chci ven
z
těch řetězůzase dýchat déšť
vlahou tropickou noc
a letět přitom
jako racek
zpívat jako on
být jako on
proč jen tě
nedokážu zbavit pout
proč ve tvých očích
vidím delfíny
Michelle
a pr
oč všichniumírají…
Astalavista
15. 08. 2001
Ze začátku slova, slova, slova, ale pak ... ten kontrast pout a delfínů je vážně vynikající! a k tomu ještě poslední dva řádky ... otázka bez otazníku, protože odpověď dobře víš ... prostě! ... tahle báseň nezačíná, nekončí ... ale JE! ... a zatraceně dobře!
TIP!!!!
Broskvička
08. 08. 2001
Neřekl bych, že by to bylo nějak zřetelně slabší než ostatní díla od 008, a tipuji.
Gastarbajtr
05. 08. 2001
jeste jednou me nekdo jenom naznakem bude srovnavat s Printem a utrhnumu hlavu i s pulkou patere! Ja jsem si dobre vedom ze jsem napsal lepsi veci, jo, ale tady ani tak neslo o napsani veledila jako o zachyceni neopakovatelnyho pocitu, blbe se to chape, to je jasny, s tim neic nenadelam, a proc taky...
a dekuju!
no neviem co je print a tak sa vyjadrim k basni.......je povedena , hodna tipu.... par otazok.....nemam tucha co je touho spletena...mozno by som pochopila touhou spletena pripadne tuho spletena.......no touho spletena nemam tag to netusim co je.......a vers nakonec to zabije by mi tam viac sedel, keby tam nieje zdvojeny........
Cave, povidej :o)))) ted delam chybu, pac u tebe nikdy neodhadnu co z tebe vypadne :o)))
nebrasko, touho spletena je osloveni, oslovujes touhu, ktera je spletena z utrzku slov, ok?? :o)) a to zdvojeni je schvalne, prave proto, aby to bylo videt :o))
Ramiz_Achundov
04. 08. 2001
Takové pocity znám. Většinou z jihu Francie."Proč v tvých očích vidím delfíny"!! Krásně vyjádřeno. Líbí. Tip
... už vím:-))) .. no o tom, že umíš napsat lepší věci sporu není ... přesto po X přečteních si típnu .. páč to převyšuje drtivou většinu toho co tu je .... tož jeden z pola ovlivněný tip:-))))))
Asi jsem presne nedokazal pochopit myslenku........viz Cavalera - pises lepsi veci.Kdyz si vzpomenu na Proklety b. nebo ty bluesovy zalezitosti Konec apod. to jsou kusy.Ja jsem sice prdlajs kritik,napsal jsem v zivote par veci a tak dobrej,jako ty je tak Print a mozna par ostatnich,ale vidim,co vidim a pisu,co si myslim.