Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProdavačka v bifé
29. 11. 2008
1
10
1815
Autor
Flavia
Na plechovou střechu mého bifé
bubnují kapky deště,
kap, kap, zima, kap
Mlha rozpouští mi stíny
a lak na nehty.
Na politém pultě
je skvrna rozlitého grogu
v tom smogu.
Lidé chodí okolo a nevidí mě,
vidí jen kelímek s tekutinou
nalitou moji vinou.
Teď asi čekáte pointu básně.
Já také.
Budeme tedy čekat spolu.
10 názorů
Manuamanua
27. 01. 2011Veeriiaann
12. 08. 2009
Upřímně: mně se líbí jako lehká milá duhová básnička:-)
(Upřímně bych při čtení kritik dala moc ráda Br.r,rBr,RR,BBnebocotojakojezajmeno facku za tupost a aroganci, obdivuji tvou shovívavost, já bych tohle nevydržela.)
Ty brďo, ty jsi vážně prostě vtipná (naprosto bez ironie)! Odzbrojila jsi mě, nemám další komentář!
měkké i v ženských rodech, to je moje obvyklá oblíbená ,,chyba", je v tom asi něco z feminismu :-)
Před kritikou bifé (a čehokoli jiného) račte nahlédnout do odborné literatury, doporučuji slovník cizích slov.
grogu-smogu, jsem, ráda, že i tebe pobavilo :-)
Já jsem ,,tu" už pár let a myslím, že jsem četla spoustu věcí obdobné kvality, leč bohužel asi myšlených smrtelně vážně... a taky mnoho takových smrtelně vážných kritik :-)))
Je v tom pekna myslenka a vety se trosku rozutikali, az mnou skube nutkani to upravit, lec nemohu...
Takze me to nenechalo ani chladnym...
Neco v tom je..