Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blkáči v Art Café Gallery

29. 11. 2008
1
2
462
Autor
janyr1


 

O tom, že sa stále nájdu ľudia, ktorých zaujíma písané alebo hovorené slovo je dôkazom aj Mária Mikulcová, ktorá sa o pripravovanom podujatí Bardejovského literárneho klubu (ďalej len B.L.K) Literárny podvečer s hosťom Dalmírom Stanom dňa 28. 11. 2008 (piatok) v Art Café Gallery dozvedela od profesorky slovenského jazyka a literatúry. Zúčastnila sa tohto podujatia presne ako ďalšie štyri desiatky prítomných.

V programe vystúpili Lýdia Sobeková, Ján Račko, Ľuboslav Adamuščin, Erik Kukla a pozvaný hosť Dalimír Stano z Košíc s vlastnou literárnou tvorbou, presnejšie s poéziou a Ján Šoltés a Pali Bartoš, ktorí zahrali a zaspievali vlastné piesne. Podujatie moderovala Andrea Šoltýsová.

Na konci programu B.L.K predstavil prvé číslo klubovej literárnej revue Medúza, o ktorú sa prejavil evidentný záujem. Takisto aj Mária Mikulcová prejavila záujem o členstvo v B.L.K. Prišla medzi členov B.L.K a stala sa jeho členkou. „Čo Literárny podvečer, to nový člen klubu“ – povedal ktosi od blkáčov. Dúfam, že to rýchle tempo, ktorým sa B.L.K rozbehol im ešte dlho vydrží.

                                                                                                                                -janyr-


2 názory

Háber
30. 11. 2008
Dát tip
normálne ľutujem, že som sa z košíc odsťahoval:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru