Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVždyť...
04. 08. 2001
18
1
4415
Autor
Yeziiinka
Vždyť ty mě nekolíbáš,
nehojíš
Ty mě jen sprostě tlučeš vášní!
A kluzkým slibům těžko dostojíš,
máš jenom malé dny
a nespojíš
je s mojí duhou
(- ctím tu druhou!)
Vždyť mizíš dřív, než můj stesk zvláční!
1 názor
je to výborný...a Z.N. je jednička, mám ji doma skoro kompletní...vlastně byla :-(((
nepsala jsi to náhodou o jednom, co ho znám??? :o) je to naprosto přesný - tipec je jasný taky
prostě mi po prvním verši evokla tuhle, já si ji uvnitř ztlumil na intenzitu odpovídající parametrům hudebního doporovodu tý nedělní chvilky poezie a užíval jsem si ... dyť si to vyzkoušej a dáš mi za pravdu ... :-)
Zuzana Navarová s Nerezem jsou pro mě něco jako oltář, takhle ubližovat jim nemůžeš, aspoň ne přede mnou! :)))
Tu nedělní chvilku beru :) Děkuju.
jé - po začátku mi to evoklo Nerez s Navarovou ... a v podtextu mě to doprovázelo až do konce - ale právě že jako moc dobrý - taková podvečerní chvilka poezie, co se dělala v televizi za mých mladých let ... :-)*
Hihi... nojo, no. Ale nemyslíš si přeci, že po téhle kouli chodí někdo, kdo si ten čumáč nenamočil, vik že ne? :)
A někteří z nás víckrát a někteří z nás se domnívají, že to ještě vůbec nebylo naposled :)))
Děkuju Ti, jsi... ale vždyť víš. Mmml...
Ctím Tebe i tu druhou a možná i trošku sebe, že to co už jen zebe...jsem dokazala odhodit....
A aby zde nevypoštěla jen velká slova...tak jeden manší čin...TIP.:-)
cup_of_tea
15. 09. 2001
Yezii, úžasně napsáno - a že sis to dokázala tak uvědomit a zformulovat..
máš jenom malé dny
a nespojíš
je s mojí duhou ...
Tomu moc rozumím TIP
Derflad: S "tou druhou" je to přesně tak, jak vidíš (nejde o žádný jinotaj :)).
Je to prostě ta druhá.
A jinak díky.
Yeziii, za překlepy si nic nevlepuj, stačí, že Tě zlí chlapi tlučou vášní, tak se nechtěj ještě mlátit sama :)) přeji Ti, abys byla kolíbána a hojena...
Moc děkuju všem, je to něco, co právě teď bolí hodně...
A za ten ste-Z-k si rovnou jednu vlepím, děkuju Albi!
Moc dobré, zejména první 3 verše. Jen v posledním by si stesk zasloužil uvést do souladu s pravopisnou normou.
TIP
Gastarbajtr
05. 08. 2001
Nenech se.. a bude lepe.. ale diky zase tomu.. se to tady ocitlo.. TIP..
... přiznám se, že jsem to musel nechat ustát a přijít za chvilku a přečíst znovu a pomaleji ..... jo ... dobře jsi Cavalero uděla, dobře:-)))) ... tip!!!!! ...