Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyberte si vzhled Písmáka
05. 12. 2008
4
34
3015
Autor
Dero
Vážení Písmáci,
jak jste si přáli, tak se stalo. V menu Moje -> Nastavení si můžete nově zvolit preferovaný vzhled Písmáka. Pokud se u vzhledu vyskytuje informace "plná šířka", bude Písmák využívat maximální dostupné šířky vaší obrazovky.
Úvodní stránka se stylopisem ke stažení: pismak_styly.zip
jak jste si přáli, tak se stalo. V menu Moje -> Nastavení si můžete nově zvolit preferovaný vzhled Písmáka. Pokud se u vzhledu vyskytuje informace "plná šířka", bude Písmák využívat maximální dostupné šířky vaší obrazovky.
Úvodní stránka se stylopisem ke stažení: pismak_styly.zip
34 názorů
Nefunguje, bohužel. Před cca rokem došlo ke ztrátě dat a tato funkcionalita vzala za své.
Výborné. Konečně trocha svobody :)
Jen malý dotaz - to jsi řešil pomocí cookies? Jednou jsem tohle na webu zkoušel a horko těžko jsem se s tím potýkal... myslel sem že musí existovat i něco jinýho než sušenky...
Pomerančová
08. 12. 2008
supéééérrr :-)) a ti smrťáci jsou néjlepčííí :-) dybys byl baba, tak Ti pošlu hubana :>
Pišta_Hufnágl
06. 12. 2008
Pišto, není. Třeba obnovit celou stránku, protože už nejsou iframy. Tohle půjde těžko nějak vymyslet, ale pokusím se.
Pišta_Hufnágl
06. 12. 2008
Jo, u toho zeleného, teď, když mám src, můžu ti to napsat přesně :], jsi (asi) zapomněl změnit menu_bg.gif a menu_button_bg.gif. Pokud to tak není naschvál, což snad ne.
Jinak teda dík, místo abys psal seminárku, teď si hraji s tímto... :]
všem: Protože mým zaměstnáním není vymýšlení dalších a dalších vzhledů pro Písmáka, budou se v této tvůrčí činnosti muset angažovat počítačově zdatnější z vás.
Do díla jsem přidal odkaz na stažení archivu s hlavní stránkou, stylopisem a nezbytnými obrázky. Můžete jakkoli měnit obrázky a stylopis, zdroj bohužel měnit nelze. Pokud nevíte, co to stylopis je, nebojte se experimentovat za použití těchto rad:
1/ Stylopis je soubor, který končí .css a popisuje vzhled dokumentu.
2/ Důležitá jsou především slova background a color následovaná dvojtečkou, ta aplikují pozadí a barvu textu na určitý prvek.
např. .message { background: #0a2c62; } definuje pozadí prvku message barvu #0a2c62 (to je hexadecimální zápis)
3/ Více informací o CSS najdete přehledně tady.
Experimentujte! Pokud věnujete své práci dost času, můžete pouhou změnou stylopisu Písmáka přetvořit k nepoznání.
Všechny použitelné příspěvky (fungující ve všech hlavních prohlížečích) samozřejmě zařadím mezi oficiální vzhledy.
dítě_na_skleníku
06. 12. 2008Pišta_Hufnágl
06. 12. 2008
EMO je nejlepší...obzvlášť ty lebky :))
nicméně...když si nastavím něco jinýho než modrou a odhlásím se a pak zas přihlásím, tak mám hlavní stránku modrou a až poté, co kliknu na nějaký dílo, popř. něco z menu, tak se mi písmák zbarví jinak...má to tak být?
ceder_john
05. 12. 2008
V zelené je sek, lišta s "vyjížděcí" nabídkou "Díla" etc. je zelená jen v místech s písmem, tedy jen samotné nabídky, zbytek je modrý.
Jinak by to chtělo i logo ladící.
A EMO! jsem doufal, že bude kombinovat černou s černou. :]
Ale díky. Všechno je lepší než modrá.
jo.. presne todlencto to chtelo.. mam radost.. a ses sikofnej kloucek.. vim wo tom.. ;-)