Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez okien v ľade
13. 12. 2008
5
15
2319
Autor
ramia
vysypal si ma vtedy celú
s kvetmi čerešní
na chodník
nakŕmil vlastnými slovami
ktoré si raz
budem závidieť
rotujúc okolo tvojej
niti
dusiť sa
tam,
kde nie sú rána
ani dni
a ľad je prihrubý
nad mojou hlavou
aby som dokázala
veriť na ďalšiu jar…
15 názorů
Eriu Crann
14. 12. 2008
Neviem síce celkom prečo, ale mňa to zaujalo. Kategóriu neviem definovať(zdá sa mi, že Háber píše podobným štýlom),no vlastne je to jedno.Zdá sa mi to zrozumiteľné, ruší len "AŽ" prihrubý. To "až" by som vyhodil.
Donútil si ma hľadať definíciu miniatúry:)..bohužiaľ ale bezúspešne oznamujem,že ani v dvoch teoriách literatúry a ani v poetickom slovníku sa táto definícia nenachádza..
únos zbyňka
13. 12. 2008
Miniatúrne,rovnako ako aj monumentálne formy existujú v literatúre..takže asi dotyčný,ktorý tú kategóriu zaviedol, vedel prečo...V "zdejším prostředí"sa celkom darí rychlokvasným potrebám,ktoré máme..
Každopádne ďakujem za potrebu vyjadriť sa k mojmu rýchlokvaseniu:)
únos zbyňka
13. 12. 2008
Asi by som mala zmeniť kategóriu...pretože ak by som mala dopriať oddych prijímateľovi už pri miniatúre,(moja predstava miniatúry je niečo jedným dychom,bez vačšej zmeny či už nálad,alebo aj rytmov),tak neviem,čo prijímateľ očakáva od poviedky napr...v rámci oddychu a zmien nálad a rytmov.
Možeš mi prosím definovať miniatúru?..v rámci techniky samozrejme..pretože pocitovo nie je možné ju nastaviť do vzorca..že?