Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefemme fatale
14. 12. 2008
3
33
883
Autor
mladákrásnánešťastná
jsem femme fatale
jaké to je?
tohle jsem vždycky chtěla.
ale skutečnost žití toho je
poněkud
zbitá?!
jsem konečně TA
krásná, a skvělá, a hbitá...
jen můj duševní stav
tak trochu skýtá
samotu v davu
a krve na zápěstích
a modly v ikonách
a domek na předměstí
jsem sama
uprostřed vesmíru
mám lásku?nevim.
spíš obdiv, odstup
a nemíru
jaké to je?
tohle jsem vždycky chtěla.
ale skutečnost žití toho je
poněkud
zbitá?!
jsem konečně TA
krásná, a skvělá, a hbitá...
jen můj duševní stav
tak trochu skýtá
samotu v davu
a krve na zápěstích
a modly v ikonách
a domek na předměstí
jsem sama
uprostřed vesmíru
mám lásku?nevim.
spíš obdiv, odstup
a nemíru
33 názorů
aleš-novák
15. 12. 2008aleš-novák
15. 12. 2008
takhle věta se prý špatně vykládá - mělo to být "blahoslavení chudí v duchu", tedy ti, kteří jsou bohatí duchem, ale chudí statky pozemskými. Mnoho biblických citátů zůstává ztraceno v překladu..
aleš-novák
15. 12. 2008aleš-novák
15. 12. 2008aleš-novák
15. 12. 2008
ou jee, v lodičkách s dvaceticentimetrovými jehlami tančím kankán po srdcích mužů, dokud ještě můžu.. až skolí mě křivice, zahodím střevíce..
aleš-novák
15. 12. 2008aleš-novák
15. 12. 2008
héééhehe místní díla jsou póvl
.. hele pojď si vykládat ve zprávičkách, tady se rozplácáváme v kritikách pod cizím dílem..
to ti aj věřím, a věřím i tomu, že to chce jen málokdo, ale stejně se to děje - někdy i přes veškerou snahu obou stran.. Když jsem si tak početla místní díla, tak převažují smutky, zklamání, samota až opuštěnost, deprese, asi všichni očekáváme něco, co ani nemůžeme dostat. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
když se papouch sám vypelichává, tak se cítí sám a potřebuje do klece společnost.. nejspíš samičku, mladou, krásnou papouche fatale..
smutný papouch si škube peříčka, božatko malé, to vím.. A hrůze z klece se ti ani nedivím, to je pak z toho papouch smutný a ... škube si peříčka..
mlkrnešť: takjako, no prrostě srrandovní, no - s papouyškama je legrrace.. (pokud nejsou zrovna smutní :)
no jo, srandovní jsi, to jsem si všimla, že máš príma smysl pro humor, to jooo. Svobodný, říkáš? Žádná klec? Ani ta zlatá? :-)
mladákrásnánešťastná
14. 12. 2008
ooo, papouch mě pochválil, se pýřím a hraju všemi barvami jako on..:-). (Btw. jaký jsi vlastně papouch, papouchu?)
mladákrásnánešťastná
14. 12. 2008
Si myslím, že osudová žena je ta, která převrátí chlapovi život na ruby a pak mu propíchne srdce jehlovým podpatkem (ovšem s milým úsměvem). Odkopnutý chlap do konce života vzpomíná, jaký formát byla Helenka, které se už žádná nemůže vyrovnat. Protože ta hodná a pečující je na dosah a nelze zas po ní tak toužit, jako po nyní už nedosažitelné chladné krásce Helence.. Nechci křivdit osudovým Helenkám, ale většinou jsou to nešťastné bytosti, mírně hysterické, nespokojené, které udržují chlapa v neustálém napětí, neboť samy netuší, co potřebují. Tož tak nějak. Jsem se rozkecala, co? :-)
Femme fatale se nemůže žena stát nikdy.Je jen pro někoho a žádná výhra to nebude.Jo.*