Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePavučina slov
16. 12. 2008
0
51
7772
Autor
papouch
Tohle mi přišlo (a asi nejen mně):
Vážení, dovolujeme si vám oznámit, že publikace PAVUČINA SLOV vyšla tento týden.
Oficiální křest knihy se koná 19. 12. od 17:00 v knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ v OC Arkády Pankrác.
Srdečně vás zveme a těšíme se na setkání.
Za nakladatelství Bohemia Books
Jana Divišová
Doplňuji, že je to patrně v Pejřimoujě.
Pro toho kdo neví o co jde - před časem oslovilo nakladatelství Bohemia Books několik písmáků s tím,
že mají zájem vydat sbírku poesie z internetových serverů. Atd atd. Básničky si vybrali sami.
Autorů fůra.
Nárok na honorář nula, autorský výtisk zdarma ani náhodou. Chceš se číst? Kup si se. ;-)
Dál to rozebírat nebudu. :-)
Já se přiznám bez mučení, já si se koupím, i když tam mám jediný nicmocový blaf :-)
Vážení, dovolujeme si vám oznámit, že publikace PAVUČINA SLOV vyšla tento týden.
Oficiální křest knihy se koná 19. 12. od 17:00 v knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ v OC Arkády Pankrác.
Srdečně vás zveme a těšíme se na setkání.
Za nakladatelství Bohemia Books
Jana Divišová
Doplňuji, že je to patrně v Pejřimoujě.
Pro toho kdo neví o co jde - před časem oslovilo nakladatelství Bohemia Books několik písmáků s tím,
že mají zájem vydat sbírku poesie z internetových serverů. Atd atd. Básničky si vybrali sami.
Autorů fůra.
Nárok na honorář nula, autorský výtisk zdarma ani náhodou. Chceš se číst? Kup si se. ;-)
Dál to rozebírat nebudu. :-)
Já se přiznám bez mučení, já si se koupím, i když tam mám jediný nicmocový blaf :-)
51 názorů
Takže jsem též zakoupil a:
..tajak a2a2a2a2a2a - mile přeqapen, obálka příšerná, jsem hned vedle Lyryka (nevím, jestli mám být potěšen, či zhnusen :) .. obdobná zkušenost s obdobnou sbírečkou SNĚNÍ V KALICHU DIVIZNY (též různí netoví autoři) - Pavučina je o tři třídy výše., dále nemá cenu rozebírat, právě jsem se vrátil z Francie, dobrrrou noc, ptáci a lidé :)
Armin Tamzarrian
20. 12. 2008Armin Tamzarrian
19. 12. 2008
ad křest: rozpačitě milé... komorní sice, nicméně milé (na prstech dvou ruky by se dali spočíst účastníci)
Také jsem zatím velice mile překvapen výběrem poezie. obálka je pravda hnus, ale ta pani, co ji dělala na druhou stranu moc pěkně zpracovala sazbu knihy. Vazba taky kvalitní, dokonce je přítomen i záložkový ocásek. Sbírka by si zasloužila širší reflexi.
Mám z té obalky pocit, že ona pavučina má snad připomínat mapu české republiky, aniž vzala v potaz řadu šikových slovenských autorů, jejichž texty publikuje. Navíc ta šedá barva připomíná i s oním vyobrazením spíše nějakou učebnici, ale obsah, nečetl jsem ještě celý, ale na první dojem působí dobře.
Knihu mám a jsem mile překvapen, kolik velmi dobrých textů se tam sešlo Svého času jsem si koupil obdobnou knihu - tedy vydanou na podobném principu - BÁSNÍCI TŘETÍHO TISÍCILETÍ - a musím říct, že PAVUČINA SLOV má velmi, velmi navrch a je docela zřetelnou odpovědí na názor, který jsem zde četl v jiné diskusi, že snad literární servery jsou pornografií slv, či něco podobného.
A papoušku, mile jsi mne překvapil.
Tož jsem si to koupil a brzy sesmolím nějaké dojmy - pokud nebudu líný.
boženanebesích... někoho kdybys násadou od koštěte do hlavy mlátil, tak .. ne... ne, prostě ne ..
někteří jsou jebnutí, i když tam nejsou jebnutí.. :-)
a co ked to kupim a nebudem tam? co potom? jak vlastne zistim, ze ma tam jebli?:))
no, nebuďte zklamaní, že se to třeba neprodalo, ale i tak je fajn, že se to prodává )
!Nakladatelství za uveřejnění Vašeho textu bohužel nevyplácí autorské honoráře, autorům bude pouze poskytnuta sleva na autorský výtisk sborníku."
písal som nakladateľstvu, že ako si asi predstavuje to uplatnenie zľavy, ale odpoveď žiadna
hm
..prej prodává :-) A kolik už se toho prodalo? 1ks - ten Tvůj, ne? ;-)))
aleš-novák
17. 12. 2008
počet výtisků neuveden, bez prologu to působí zmatečně, navíc postrádám jmenný rejstřík :-/
Bebitka, strana 25
Gratuluju )
A dokonce hned křes a hned v Arkádách.
Mno, tak teď ještě aby se to taky prodalo )
Kolik vyšlo výtisků?
Pomerančová
16. 12. 2008
Pomí - tak to už jsi jak ten Polivka v závěru filmu Kurvahošigutntág -
"...a včil si vás kúpim všecky!" :-))))
Pomerančová
16. 12. 2008
Já si se koupit musím, páč jsem zjistil, že zatímco vy ostatní tam máte blaf, tak já tam mám klof.
Miroslawek
16. 12. 2008Pišta_Hufnágl
16. 12. 2008
nekupuju, nejdu, stačí mi si trůnit vedle papoucha; doufám, že je to seřazeno podle nicků abecedně ;), kdo by se tak mezi mě a papoucha mohl ještě vecpat (?)
mrknu se na to v knihovně
Taky mi přišlo. Vybrali si něco úplně jiného, než čím bych se jako teda chtěla chlubit! :)
No dobře, no... taky si ji koupím. Vždyť to tak mysleli. Přeci nelze očekávat, že tohle bude mít jiné čtenáře než z řad autorského "kolektivu" a jeho babiček, bratranců a milenců. Teda taky milenek.
Pomerančová
16. 12. 2008Pomerančová
16. 12. 2008
juu, ale verejné čítanie by sa mohlo zvrhnúť aspoň na docela slušnú bitku
(alebo pitku?)
zaujímavé ... hm :)
řexem, že to dál rozebírat nebudu...
...protože jsem tušil, že se najde mořemoc grafomanů, kteří sem budou dávat své vývody a blemcy..! :-ppp :-)
aleš-novák
16. 12. 2008
Blafy jsou tam jen od těch osolených. Byls osolen, Berte?.. Ěši né, tak tam nejsi.
A kdo všechno byl oslem mi známo není. .-)
Tisknout něco bez souhlasu autora se samozřejmě nesmí ani v tom nejdivočejším kaprdeltalismu .-)