to proto, že si úchylná sadomasochistická zrůda :)))
jo, ve čtvrtek nejdu chlastat, jedu se podívat na domovinu a rodinu, sorry kotě
dík, ta je z mýho emo černýho období před dvěma lety, vlivy Pásma a tak..
tooož, první strofa zezačátku dobré, pak ten střed nic moc(profláklý) a doufání v ZÁVĚR, jenže to spadlo k tady klasické dojmologii, škoda
to se ti vážně povedlo
ty obrazy, příběh, nápad...
místy až naturalistický a
věřím ti to
jako kritiku orientace čtenáře v textu beru, je to zaznamenání mých vzpomínek a pro tebe, uznávám může být místy složité se v nich orientovat, ale nesouhlasím s rozvláčností, je tam přesně to, co sem potřeboval do textu nacpat, přesně to, co se při psaní odvíjelo před mýma očima..každopádně díky za názor
(Ouha, vypadla mi slova: než se
čtenář dostane skrz, samozřejmě.)
Nu, už se stalo - raděj tedy k samotnému textu:
Trochu trvá, než se skrz poněkud přebujelý začátek (vrstvy popisu "onoho místa" jsou tak rozkošatělé, že se člověku jimi skoro nechce pročítat, navíc stromovité doplňování dalších a dalších charakteristik ubírá textu na přesné zamířenosti).
Pak je ale odměněn těžištěm, tj. 3 posledními verši první strofy a zbytkem, tedy pointou.
Ta se mi líbí, i úspornější styl té části; jen myslím, že by se možná dala napsat o něco ostřejší, ne tak polopaticky, jako opakování, aby každý pochopil.
Suma sumárum to na mě působí jaksi nevyváženě.
ano, je to pitomý hloupý alibismus, občas prostě sklouzávám k vulgarismům, které ti podle mě na tom vyjádření vadí víc, než samotné stanovisko o nesouhlasu s gramatikou, ALE mám pocit, že gramatice alespoň na jakési "střední úrovni" rozumím, např. přechodníky nás teď čekají ve zkoušce z bohemistiky, jde mi v prvé řadě o to, že jakási změna ve slově přeci nezmění význam sdělení, je mi líto, že sem na tebe tak negativně zapůsobil..
No, původně jsem se chtěla pokusit o tu "hlubší kritiku", ale pak jsem omylem natrefila na autorův názor "jsouc x jsouce neni to kurva jedno? ze mě dělá debila to, že užívám tvar kterej mi je blížší a hodí se mi tam? seru na gramatiku, pravidla, zákony, povidla a podobný zmašťárny", a to mě otrávilo natolik, že se moje hlubší kritika omezí pouze na konstatování, že nejprve je třeba ovládnout a respektovat nástroj, kterým píšeš - a až pak teprve ho můžeš variovat a stavět bludiště do jinam.
Názor, že gramatika je na hovno, není názor, ale blbý alibismus.
Je v tom Stounskej vztek a je už dost dospělej.Nevyžíváš se ve slovech jako třeba já a je to fajn.Ale já už to bez těch kudrnatejch slov neumím a občas se to někomu líbí.No nemůžeme psát všichni stejně.Ale píšu ti tu kritiku,protože se mi to líbí.A dám ti tip.Ale těch ještě pár dostaneš..
jsouc x jsouce neni to kurva jedno? ze mě dělá debila to, že užívám tvar kterej mi je blížší a hodí se mi tam? seru na gramatiku, pravidla, zákony, povidla a podobný zmašťárny
a nejni to dokument no, ale nohsledi to slovo ona našla ve slovníku a děsně se jí to líbilo a pořád to používala, sem tam nemoh vynechat...
heheee, a objevil sem ti v tý tvý KRYTYCE chýbu "viz" se píše bez tečky. (smajlík s vyplázlým jazykem)
doufám, že ti výde ten tekk v pátek...
ee aluze, jenom takový rádoby dětský hlášky...nohsledy zimy, to vymyslela Flora(ta Alžírka), ona byla taková poetická a nevím co máš proti zlatavejm jezdcům, to sou prostě paprsky, nech mě bejt :) jdu hrát zkurvený aktivity s rodinou mé Lucie...blééé
co znamená to Z...?
přechodník je záměrnej, se mi tam jsouce nelíbí, moc starý, jsou je rytmický a nevim, proč by v tomhle případě nemohlo bejt gramaticky správně.
jinak já sem pořád dobrej, dík :D
žijeme a hledáme pod oponou smrti Pravdu, ježe co to vlastně objevujeme? :) dík, se podívám na tvoje básně :)
myslím
abychom žili
doopravdy žili
je třeba žít tajemstvím
že jednou musíme umřít