Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak jako já
25. 12. 2008
7
14
2971
Autor
chci_slyšet_tvoje_ticho
Když sem byla malá, chtěla sem bejt baletka. Teď už mám jiný přání.
/kdy už se to nemá přece nikdo neříká/
klíny bránou ke štěstí
-- -- -- -- -- -- --
- vidím ti to na očích Lásko - někdy i jinde
- někdy z nudy, jindy z bolesti
s t ý s k á s e m i č a s t o
- - - - - - - - - - - - - - -
možná
- když mi budeš říkat Nino
přestane to pokaždý tolik bolet
14 názorů
chci_slyšet_tvoje_ticho
14. 03. 2009
sezenem nekoho dalsiho kdo by chtel ceduli... a casem se zformujem do gangu... a pak si sezenem klubovnu a buidem si v ni vystavovat kazdou ceduli kterou mu ukradnem... (vcera sme dostali petset pokutu za to ze sme vzali kvetinac na ulici a sli s nim pryc... teda jenom kamost to dostal... ja jim rekl ze jim nic nedam... a oni ze me seberou... tak sem sedel uz v aute... meziitm co mu vypisovali blokovu... a pak sem mnou popojeli dvacet metru a vyhodili me :D ze mu mam aspon dat pulku na tu pokutu...)
chci_slyšet_tvoje_ticho
14. 03. 2009
myslis ze sme ho porazili nebo se jen chysta vratit uder nejakou dalsi vetsi a lepsi ceduli? (druhy dil hvezdnych valek... z te prvni trojice... jinajk chronologicky paty... se jmenuje imperium vraci uder... jako... jo...)
chci_slyšet_tvoje_ticho
14. 03. 2009
a anis e do toho nemusim moc nutit...ta nina tam sedi skvele... a i to s baletem a tak... jen kdyby to bylo obraznejsi...