Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTapac
09. 08. 2001
9
0
1842
Autor
Jinaja
Tapu
v elipsach
v centru vseho deni
na pokraji zhrouceni
Kousu
se do rtu
do krve
bolest dukaz existence
Radsi uz se nehledam
stejne vzdycky najdu
kousek sebe
v nekom z Vas
A tak mam se
stale na ocich
a celkem bidne
z toho pohledu
Prozivam zivoty
davu
jen ten svuj ne
osobni tragedie
osud tapacuv.
Myslím si, že je to opět velmi podařená báseň. Nejvíc mě asi zaujala a nadchla druhá sloka, taková variace an téma "myslím, tedy jsem", ale tady je to v podstatě "krvácím, tedy jsem". Povídku jsem nečetl ( třeba to napravím ). Celkový dojem je velmi nadprůměrný a tady máš zaslouženej TIP.
PS. : zase si něco přečti a nech se inspirovat k napsání dalšího pěknýho dílka !!!!! :-)))))
Tapac :) diakritika ze neni mi opravdu nevadi..:)...prekvapilo me, jake vjemy si si z te povidky odnesla, je to moc dobre napsane...v kazdem nachazime kousek sebe..ale prave proto ma stale smysl hledat, v tom je ta krasa toho tapani..a pak, nemuzu tu nezminit - horsi je projekce, projekce idealu do toho druhyho...z toho byva cloveku po vystrizliveni o hodne vic zle..
mno, děvče...
dobré, dokonce velmi... obrat 4. sloky velice zajímavý, (teď přijde blbé a zbytečné rejpání) jen nevím proč, ale zachtělo se mi na prvním řádku 3. sloky místo SE dát SEBE, ale je to nepodstatné.
Skvělé, Jinajko, jen tak dále
m.
Gastarbajtr
10. 08. 2001
(já si to potichu, aby si nikdo nevšiml, odstřihnu u třetí sloky a budu se kochat a kochat až k *** :-))
Anonym8: jojo,nefunguje mi diakritika,neco s tim udelam...kazi to celkovy dojem basne..
jinak...moc diky vsem...a vazne doporucuju si precist tu povidek...je soucasti knihy Nesnasim trapne pribehy ...a povidku Tapac aneb zapisky vysinuteho napsal Ota Linhart....
...taky si obcas pripadam jako tapac :o))
teda co placam, kdysi jsem si tak obcas pripadal :o))
no proste chci rict ze se mi to libi :o))
jo a *!
trošku nerozumím spojení "...a tak mam se/stale na ocich..." - nebo teda asi rozumím, ale nějak je mi proti srsti......