Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska podle definic aneb Láska je, když...
Autor
Maereena
…se ve vás vzbouří hromada ztřeštěných hormonů, jakožto reakce na nečekaně zásadní podnět. Takto rozhozený organismus odmítá veškeré logické funkce mozku a žene člověka střemhlav do situací, kterým by se normálních okolností vyhýbal jako čert kříži.(I)
…se malý baculatý okřídlený hošík s kouzelnými šípy začne člověku plést do stereotypu života a s touhou jej z něj laskavě vytrhnout mrhá svými šípy do všech stran, přičemž většinou napáchá více škody nežli užitku.(II)
…navštíví hejno zdivočelých motýlů vaši zažívací soustavu a nedá vám spát ve dne v noci.(III)
…vás naopak opustí pud sebezáchovy a vy náhle objevíte schopnosti, o nichž jste doposud nevěděli: schopnost vznášet se (podobnost s Ikarem čistě náhodná ), schopnost poslušnosti, schopnost zachovat slušné chování alespoň po dobu přítomnosti partnera, schopnost přizpůsobit se životnímu stylu druha/družky, schopnost kompromisu (zářným příkladem je žena připoutaná k obrazovce u hokejového zápasu či muž bez remcání skloněný nad kuchyňským dřezem), schopnost překonat strach, schopnost omládnout (a to i do věku, kterým váš organismus dávno zapomněl), a mnoho dalších.(IV)
…se ten druhý stane vaší návykovou látkou. Jakmile trvá odloučení déle, než je pro vás přijatelné, propadáte panice, depresím a bludným představám o jakési blondýnce/svalovci. Odvykací kůra je zdlouhavá a náročná, následky často přetrvávají i několik let. V takovém případě se doporučuje nahradit partnera čokoládou dle vkusu a kalhoty ve velikosti 36 za tepláky neurčitých rozměrů, výsledek vyjde nastejno (čokoláda ovšem chutná).(V)
…vás i v 40 stupňových vedrech něžně laská každý paprsek slunce na kůži a vy máte chuť bosí tančit na stéblech trávy. Rada: Člověku v tomto stavu nelze pomoci. Doporučuje se velké balení opalovacího krému a repelentu.(VI)
…vás nedonutí nadávat ani dopravní zácpa na pražské magistrále ani neschopní kolegové a ještě neschopnější šéf (profesor, rodič).(VII)
… se člověk dokáže hodiny přiblble usmívat na kyselé tváře v dopravních prostředcích.(VIII)
…máte radost při placení parkovného, účtů, pokut, daní,… a ještě ochotně nabízíte příplatek. Když si ochotně vezmete práci navíc a ještě za ni poděkujete, protože vás bude hřát vědomí, že na vás partner bude moci být hrdý, nebo jste zkrátka tak zblblí. Nejtěžší stadium! (IX)
…se z muže rázem stane tajemný rytíř odhodlaně dobývající věž dámy svého srdce, ukrytého pod těžkým brněním, a z ženy se náhle stane poupě toužící po rozpuku.
Varování pro muže: Jízda na koni může být pro začátečníky dosti bolestivá. Varování pro ženy: Bez vody i kytka uschne.(X)