Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez hladiny pod oblaka
09. 01. 2009
9
23
3171
Autor
martinez
23 názorů
mořský koník
24. 08. 2011
pété - no nestačilo, páč by to už nemělo nic společnýho s keporkakem, za prvý... za druhý, hanihaiku 5 - 7 - 5 a za třetí pod oblaka - keporkaka - a pro moju radost by to bez toho keporkaka prostě nešlo... ani bych to vůbec nenapsala (netvrdím že by to byla nějaká škoda pro kohokoli ale prostě to tak je... :o)
kapitan - dyk nelžu přece, jasně že zpívá :o)
njn...já mám v práci asi taky samé keporkaky a keporkačky, když po nich pořád opravuje nějaké to hrubkování:-)
já věděla že tu snahu někdo ocení... a taky sem si byla jistá že ty si klikneš :o)
těm prvním dvoum keporkakům na té w. to tedy moc nezní, akorát ten třetí měl trochu snahy ..
myslím ale, že z tvého těla by to vyznělo lépe :-)
protože je to blues a navíc keporkačí, Zuzu... s těma je těžká domluva :o)
proč jen tam je to mý...místo mé
o kolik by mé znělo lépe
osobně mi to zkazilo jinak výborný dojem
hmmmm... tak ti Karli nevím..... zatím... nechám to uzrát v hlavě.. :)