Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRole v divadle "ŽIVOT"
15. 08. 2001
9
0
1857
Autor
Mirulka
Doufám že dostanu
Roli v tvém životě
Ukaž mi scénář
Vím že ho máš
Rychle ho přečtu
vžiji se do role
zahradníka tvé jasnosti
zaliji krásu
zasadím sémě
a okopu city
pak náhodou přeseknu
kořen tvé síly
začneš vadnout
chátrat a usychat
ty hlupáčku
tys nečetla pořádně
věděla bys totiž
že zahradník někdy
bývá vrahem……..
:oDDD zasadím sémě, bude to sémě z milosti tvé neposkvrněné jasnosti, jéjé, zasadím sémě a vykopu hrob tvej snům, jéjé, tenhle den a tahle noc už nikdy nebude hvězdičková :o)
sorry, asi mi hrabe :o) vážně sorry, ale ... ale ... ale ... já musel ... sem hajzl, prostě sem, tak se za to aspoň omlouvám ...
Tak Atalo,konecne vim,kdo jsi...Uz chapu,jak muzes vedet vic,ale nevim,nevim,asi to necitis jako ja!Protoze ja jsem furt zabouchlej a uz me to s......
No fuj, že se nestydíš...ale pěkná básnička to je. Možná kdybych nevěděl víc, řekl bych si že ona musí být pěkná svině. Takhle ale mohu jen říci že pláčeš sice hezky, ale přece jenom zbytečně...
A sakra...já si nepřečetl prolog...omluva...tadadýdádádádáda...to je konec.
Gastarbajtr
15. 08. 2001
Trpké a dosud zřejmě neosvobozené od hořkého prožitku, který básni předcházel. Fortune jede po jiné koleji, ale zaujalo ho to.
Konstantinidisová
15. 08. 2001
Tak lidicky,musim vam vsem rict,ze tahle basen stejne jako ostatni ma jistou opodstatnenou myslenku.kdo si precte vic veci zpatky(hrozny shity),zjistí,jakou vlastne.
Gaste,nekdy posedime treba na namesti na pivku a rozeberem to.Jsem si jistej,ze nejaky scenar bychom dali dohromady i my dva........:-)