Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ vlastnej krvi
Výběr: Print
12. 01. 2009
9
10
2161
Na konár nevery a rúhania
zavesili novodobí králi
bielu šatku a štyri kila dynamitu
a v zátiší stromov
nechali ju vybuchnúť.
Pod stromom lístie a konáre,
prázdná diera
a malé dietky z nádeje.
Krv, bolesť - kvílenie
hlasným zvukom - volá k mešite.
Tanky a delá,
prekričať by chceli
nárek matky - otca,
čo stratili - posledného,
z vlastnej krvi syna.
10 názorů
Hluboce si vážím tvé upřímné velkorysosti, modlitby. Přiznávám, že sám toho nejsem schopen. A lhal bych tobě i sobě kdybych tvrdil, že mě přespříliš dojímá utrpení civilního obyvatelstva v oblasti Gazy a to až tak, že bych byl schopen o tom napsat báseň. Mé srdce zrychleně bije za ty, kteří přešli Jordán...
Tím víc ti děkuju, protože ti věřím!
Johann Wolfgang Mária Amadovič
13. 01. 2009
V téhle oblasti bych fakt nechtěla dělat arbitra ani jedné straně. Myslím, že každá ze zúčastněných stran totiž má dost másla na hlavě na to, aby mohla být braná jen za oběť. Je smutné, že tím trpí děti. To mi teda taky není jedno. Rozdíl v počtech obětí je v tom, že Židé umí mířit a trefují se, Arabové byly vždycky pověstní tím, že "hlavně, že to dělá rámus", ale většina toho lítá spíš pánubohu do oken. Problémy v téhle části světa se táhnou co jsem na světě (a to už je poměrně dost dlouho), nemyslím, že by je definitivně vyřešila válka, která tam teď probíhá. Chybí vůle nějak se domluvit - a dokud ta nebude, žádné intervence zvenčí tomu nepomůžou.
Nicméně k tomu, cos sem dal, musím říct, že to je skvěle napsané. To ano! *t
ja si na tvoj styl asi budem musiet najskor zvyknut... nie je to skratka to, co citam kazdy den...