Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se03. január 2009
13. 01. 2009
6
18
2728
Už poznáme - víťaza
Darwinovej súťaže
a nič by na tom nebolo,
keby nešlo o blázňa,
čo chcel
k pánu Bohu,
vyletieť až do okien.
Zobral preto
hélium a balony.
Stoličku a lano
a záčal vstúpať,
ako dúfal,
len nerátal
s vetrom,
čo ho odvial
na more
a keďže plávať nevedel,
prišiel k Bohu - nastálo.
(USA 03.01.2009)
Darwinová cena - udeľovaná za najbláznivejšiu smrť počas predchádzajúceho roka
18 názorů
jwma: už jsem ti říkal, že jsi nesmyslně užvaněný
opět se jen obhajuješ, navíc máš snahu mě poučovat nějakými kecy, cos někde vyčet.. :-///
spousta žlutých žvástů na nic
zkus kvantitu nahradit kvalitou
lepší sem-tam jedna básnička, než za každou cenu denně jedna prázdná pitomost
to, co plodíš, není ani nápadité, ani vtipné, ani poučné.. o řemeslném zpracování už nemluvím raději vůbec.
To, o co se tu snažíš, dělal třeba Noe1. Jenže jeho věci jsou promyšlené, mají břink a švih, jsou rafinované a výborně zformované!
Tyhle tvoje upocené skládanky jsou jen snůška zbytečných slov... Piš si to na papírky, nedávej to na Písmáka, strkej to do šuplíku. Nechej to tam a za rok si to po sobě přečti.
Jestli si sám sobě za to nedáš pár facek, tak jsi ztracený případ.
Howgh.
Johann Wolfgang Mária Amadovič
18. 01. 2009
Printí: To je hezké přirownání, to mi uniklo :)
Nojo. Jéénže. Rowíí plodila slušný kaféé..
Z JWMA vytéká něco jako předražená vodnatá břečka, koupená v automatu na dálnici u prahy...
Taky přeju hezký den, týden, měsíc, rok, atd :)
Papoušku: Jednou napsal Lyryk Rowenně, která kdysi tady každý den publikovala jednu básničku, něco v tom smyslu, že je to tak, jako když hodíš do automatu příslušný obolus a vypadne ti skvělá káva... Po každý stále stejně skvělá káva...
Měl pravdu.
Hezký den!
Printí to bylo jinak, měl jsem je napadnuté, napsané, vyzrálé, procenzurované a uleželé dopředu, pak teprve pouštěl jednu bublinu za druhou...
Tohle mi fakt přijde násilné, vydupat ze sebe jakýsi útvar z musu...
Papoušku: "hmm.. za každou cenu vydřít jednu báfňj denně?"
Proč mu to nedopřeješ? Svého času sis taky vytrhával jedno pírko denně: "Denně jednu ftákovinu" a jak to bylo fajn:-)
zase mraky keců o ničem
řekl jsem, že pokud chceš o něčem psát, tak to musíš umět
o postoje tu nešlo, to sis nevšiml?
Johann Wolfgang Mária Amadovič
13. 01. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
13. 01. 2009
příhod, co stojí za zmínku je miliarda
ale pokud z nich chceš dělat básničky (bo co to je), tak to musíš umět
Johann Wolfgang Mária Amadovič
13. 01. 2009
Asi kopíroval scénku z ruského filmu "Svéráz národníh lovu v zimě" - tam jeden taky takhle poletoval v sedě na židli a s balony nad hlavou. Jenže tam to dopadlo nesrovnatelně líp, aktér jen ochraptěl od volání o pomoc, jinak se mu nestalo nic.
*t
to sa naozaj stalo, čítala som to. Aspoň mal smrť podľa svojho gusta, nie ? .....