Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUSPÁVANKA
14. 01. 2009
9
22
3643
Autor
macecha
Spinkej můj synáčku
maminka lásku
dává ti do vínku
ať u tebe pobývá
krásná a milá
nejen pro maminku
pro všechny lidičky
co mají v srdíčku
i malou bolístku
aby ji vyléčila
22 názorů
Říkanka k usínání ....
Volné, jednoduché dílko, přizpůsobené vnímání dítěte...
A taková tato uspávanka určitě je!
TTT
Fantasie, díky, ale už nebudu přidávat nic. Soustředila jsem se na povídku do speciální K.O.U.L.E. a tak jsem tomuto nevěnovala moc pozornostil.
pěkná uspávanka, já bych tam ještě připsala" hájej, dádej"...:o))nebo myslíš, že by se to tím pokazilo?:o)
co máš z toho moorgaane, já jsem celá škobrtavá, o nic nejde. Napsala jsem, co mne zrovna napadlo a tak to tak nechám. Přehlédla jsem tu soutěž, chtělo by se to trochu zamyslet, ale už nebyl čas a kdyby mi to Johann nepřipoměl, nenapsala bych ani toto. Takže, ber to jako pokus. Díky.
Ostatním moc děkuji za návštěvu a pokud dali tip, tak i za něj.
jejdavilda
14. 01. 2009
moorgaane- konec jsem tam vrátila a to jedno aby jsem utla nahoře, snad to bude dobré. Ten konec jsem tam chtěla mít.
moorgaan - je to bez toho konce lepší? Ráda bych to od tebe slyšela, díky
Johann, já myslím,že ještě není pozdě, nebo ano? Je to do středy do večera a já jsem si to uvědomila až teď, protože jsem psala tu povídku a zapoměla jsem na naši klasikou K.O.U.L.I.