Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDívej se opatrně
22. 01. 2009
7
40
4580
Autor
Lakrov
Vážení čtenáři,
dovoluji si vás upozornit na knihu, vydanou nedávno nakladatelstvím Hint. Je tvořena výběrem povídek debutující autorky Růženy Novákové a nese název Dívej se opatrně. Některé z těchto povídek byly před časem vystaveny také na Písmáku, pod nickem Lakrov. Další informace naleznete zde .
40 názorů
Pro Janina6
Děkuji, vlaštovko jedna z prvních.
Možná nezažiješ velké překvapení. Ty povídky tudy prošly a Ty mě čteš... Tak budeš moci podruhé...
je to těžký, jen v Česku se ročně vydá asi 18 tisíc titulů a víc není třeba dodat... nakonec, riziko nese vydavatel
Ale třeba budeš překvapená, přeji Ti to :-)
Pro maartin:
Dosavadní ohlasy jsou vlastně jen to, co vidíš tady. Je to tu od pátku (5 dní). Tenhle týden budu mluvit s vydavatelem, tak se dozvím, jestli se našel aspoň jeden člověk, co by knihu koupil. To by mě moc potěšilo :-)
Pro maartin:
Děkuji,
(proč mám pocit, žes tu dávno nebyl?)
mělo by to jít objednat na tom uvedeném webu (www.hint.cz)
Pro Oldjery:
Děkuji. Lze ji objednat u vydavatele. Třeba by se ještě vešla; je tenka :-)
Gratuluji, neseženu, u nás v desetitisícovém městě není prodejna knih... ale já už stejně nemám kam knihy dávat... jsem rád, že se ti to povidlo.
Gratuluji, neseženu, u nás v desetitisícovém městě není prodejna knih... ale já už stejně nemám kam knihy dávat... jsem rád, že se ti to povidlo.
Marcela.K.
23. 01. 2009
Pro mylenka:
> nebo Tě svážu a hodím do řeky :-)))
Jediné do předem vysekané díry v ledu. Jinak to neplatí.
Marcela.K.
23. 01. 2009
Takhle je to zase zavádějící a působí to mírným odstínem pokusu o podvod na čtenářích
Všem vám děkuji za gratulace (je-li k čemu) :-)
pro mylenka: Jen aby (nebyla vyprodaná :-) )
pro Teta Jozef: Možná ano, možná ne, možná pseudonym a já jsem možná jen její 'literární agent' :-)
pro Horavin: Snad nebudeš jediný...
pro papouch: Původně to tam bylo, ale někam se to ztratilo
Pro JiKo: To by na můj způsob vyjadřování bylo příliš strohé... :-)
Pro Elyon: Mě taky. Ale třeba bys tuhle mohl(a) aspoň koupit :-))
Pro Edvin: Závist prý je ošklivá vlastnost :-) ; Díky
papo: Inu doufám, že ti ten balanc vydrží až do doby, kdy knihu vydám já :-DDDDDD
Ale neboj, vlastně teď vůbec nepíšu .. nějak mi to nejde, takže zatím chystej slinu:-)
JiKo - s´to nepochopil. Každý tu blahopřeje, provolává slávu a pěje chvalozpěvy, tak aby se to vyrovnalo, tak musí být někdo protivnej a rejpavej. Tak jsem to vzal na sebe. Holt někdo to dělat musí... :-)
(ono by se ňíc nestalo, Kňíhy&časopsi jsou taky na hl.str :)
papouch: myslím, že tohle do událostí patří jako všechny předchozí upoutávky když někomu něco vyšlo
Blahopřeju - šťastný start a hladovoéu čtenářskou obec. Knihu si kupuju a hlásím se do tvýho fan clubu (Wiewiga jsem si doposud žádnýho nekoupil a nic od něho nečetl. Tebe ano):o)