Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSAM HAD
23. 01. 2009
1
5
748
Autor
malinkáá
SAM HAD
Proč vás nemůžu mít??
Proč o vás mužu jenom snít??
Proč mě jeden nechce druhej jo
Supper ale jak pro koho
Já už z toho blázním
Dostávám to básní
Jste čtyři a ani jeden můj
V životě se opatruj
A jak se mám opatrowat bez vás??,
Mě stýská po wás!!!
Proč z těch čtyř není můj žádnej
On z wás není nikdo prawej??
Nebo už newím…
Přichází noc
A mě se stýská MOOC
Přijdte mi někdo na pomoc
Ach jo L nebawí mě být SAMA
Určo jsem někým milována
Ale já je nevidím..
Jsem zaslepená jedním z vás
Bože proč jsem prdlá ne bo co??
Asi jo jsem zamilowanej blázen
Kterej brzo spadne na zem…..5 názorů
no to teda zííráám TOHLE JE GOOL Vy takowej welkej básník a pochválí mě malinkouu??? tééda DÍÍKES MOOC... asi o nich budu snít dlouho dokud mě nezaujme někdo jiný.. ale jiný znamená do 25ti let a wůbec... newím.. tohle jsou čytři kluci tohle jsou kluci podle kterých si jednou budu vybírat swoje partnery... každej je jinej ale NĚCO mají společnýho....
Ještě bych doplnil: nikdy si nezoufej a snů se nezříkej, jsou skutečnější než to, co se obvykle považuje za "realitu." Formujou individuální osobnost stejně jako kolektivní (ne)vědomi. Často lidi dodatečně zjistí, že nebylo o co stát, když svoje sny vyměnili za mnohem lacinější iluzi pohodlných kompromisů, vydávanou za "realitu."
Výstižně se o snech vyjádřila Yoko Ono: "Pokud někdo sní sám, je to jenom jeho sen. Pokud snějí lidi společné, pak už to není sen, ale realita."
Pravě jsi to prokázala tady na Písmáku - podělila jsi se se o svý sny s ostatními lidmi a od této chvíle už nejde o sny, ale o realitu. Jsi teď mnohem skutečnější, než před tím :o)
Jó, víra je fajn, ale někdy je taky dobrý něco vědět, něčemu se chtít stále učit, porozumět, něco pochopit :o)
Dobře se kolem sebe dívej a nikdy nezoufej - hele to je povedená básnička :o)*