Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMístní podivín
31. 01. 2009
1
17
2155
Autor
Micro
Místní podivín je black metalový nezávislý filmový úlet Radka Langa (režie) a Jana Klímy (scénář), který byl natočen v roce 2008. V hlavních rolích třiadvacetiminutového snímku diváci uvidí Ondřeje Garguláka (místní podivín), Martina Wessnitzera (první týpek (s brýlemi)) a Jana Tesárka (druhý týpek (s vousy)).
Oficiální stránky, kde si mimojiné film můžete i stáhnout (tady konkrétně: http://www.mistnipodivin.cz/download.html ) a podívat se na něj: www.mistnipodivin.cz
A proč to je tady? Abyste se na film podívali a okomentovali ho, za jakékoliv názory budeme rádi :)
17 názorů
P: Ok, budu rád za názor :)
A: no a to ho neznáš live, to je možná ještě drsnější než v tom filmu :-D každopádně sem zvědavej na pocity :)
C: svym způsobem... i jo... ;)
ceder_john
31. 01. 2009Armin Tamzarrian
31. 01. 2009Armin Tamzarrian
31. 01. 2009Pišta_Hufnágl
31. 01. 2009Pišta_Hufnágl
31. 01. 2009
Myslim že neni potřeba něco dodávat, nechci ohodnocení keců okolo, ale samotnýho filmu, to je objekt kritiky, a k tomu tu cesta je.
Pišta_Hufnágl
31. 01. 2009
To neni reklama, to je prostě film, kterej jsme udělali, a já chci na něj názory. Proto je to v rubrice film, divadlo blablabla... Asi jako když sem vložim cokoliv jinýho (rádoby) uměleckýho.