Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePetřík
Výběr: Print, Augustin_Šípek
04. 02. 2009
24
23
5843
Autor
Zbora
naseká špalky
umí zabít rukou králíka
a posbírat vajíčka
dokáže vyjet s traktorem z garáže
zná kohouty ve sklepě
a umí s nimi excelentně otáčet
ví, jak se natírá plot
a seká tráva
jednou dokonce vyhrál turnaj
chráněných dílen
v šipkách
někoho takového
tady nakonec vlastně potřebovali
23 názorů
...zajímavé jak prostá konstatování těch nejobyčejnějších věcí může mít dohromady až smutno- bolný přesah... avšak v jistém pohledu se v tom také ukrývá celé štěstí člověka.
Hezké!
Tip
ona - ta z toho vyšla ještě ztrožeji, avšak tam se již opravdu ztrácím v civilnu...nějak se vytratil ten pocit nadhledu...
malinka_hvezdinka
04. 02. 2009malinka_hvezdinka
04. 02. 2009pozorovatel
04. 02. 2009
jojo, pokud z něj neudělají prezidenta, jako v jednom vydařeném americkém filmu. ť
kouzelná_květinka
03. 02. 2009
Ono u Petříků a Pavlíků je podstatné na jakém jsou stupni slabomyslnosti. Apropo, napadá mě, že jsem kdysi pracoval s jedním Pavlíkem, který obstojně ovládal počítač, ale nesložil dohromady souvislou větu. Ale to už mělo asi víc sociální podtext.
Ano, ventil. To mi připomíná, že už jsi dlouho nebyl ve Chvojkovicích! :o)
Dík
Je to jen růžový obrázek... zbytek petříků a pavlíků jsou naprostým opakem...
ps: víš, že to žemu všichni říkají kohout, je ve skutečnosti ventil?:))
Nicméně ta báseň se mi líbí svým vystižením podstaty, konečně se mi zdá, že jsi to neosekal natolik aby srozumitelnost dostala na prdel.
tak vTip
Pomerančová
02. 02. 2009Augustin_Šípek
02. 02. 2009
To je lepší lyrika, než zamilované kuňkání a fňukání. Petřík je borec a Zbora taky. Tip mám jen jeden - rozdělte se, kluci.
Proč mininiatury, proč střípky.V tom je schovaný celý život."Technicky" perfektní.