Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ Božích úst
02. 02. 2009
2
5
2184
Už zmenil sa horizont - nastáva vertikál
už zaznela - z Božích úst
prosba - o nápoj.
A obloha v čerň sa zmenila
a Ježiš v tej chvíľi
hlasito - zvoláva:
" Pane do Tvojích rúk - Ducha,
svojho - porúčam ".
A v tichosti - výdychom
na kríži - skonáva.
5 názorů
Johann Wolfgang Mária Amadovič
02. 02. 2009
V souvislosti s touhle tvou sérií bych se tě ráda na něco zeptala. Víš, mě jako nevěřícího člověka občas tak napadne, že co kdyby možná na tomhle něco bylo a že až přijdu jednou "na druhou stranu vody", že třeba budu pěkně překvapená, protože najednou uvidím, že Bůh je. Ale ono to platí i naopak - napadlo někdy tebe, že třeba celý život věříš něčemu, co nakonec bude úplně jinak? Nebo nebude vůbec? Nebo myšlení a v souvislosti s tím pochybnosti se berou jako hřích? Ono to není všechno tak jednoznačné, a to ať to bereš z kterékoli strany. Není jednoznačné ani to, že Bůh je, ani to, že není... A pokud na to máme nějaký názor, že možná není od věci počítat tak trochu i s tou druhou možností?
Johann Wolfgang Mária Amadovič
02. 02. 2009
Johann, celá krížová cesta bola Tebou krásne opísaná a tak pri tejto poslednej cestě dávám TIP za celú. Je to naozaj veľmi špecifické a može to čítať a rozumeť iba človek, ktorí verí. Ďakujem za tie krásne verše.Dúfam, že sa nemýlim, že je to posledné zastavenie.
**********