Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilenecká aneb jak lehce přijít k úrazu
04. 02. 2009
11
33
3605
Autor
jejdavilda
V restauraci ze slušnosti
optal jsem se slečny
cože si dá k tomu střiku
třebas preclík ječný
.
ta neznajíc handlu
užrala mi mandlu
33 názorů
jejdavilda
07. 02. 2009
Ale kdepak!!! Žádný safír, drahé kameny do toho netahej, ani když jsi ten hamoun :o)))
jejdavilda
07. 02. 2009jejdavilda
05. 02. 2009
na mandlu chytneš tak leda pásový opar
rači si dám vedle v hospodě teplý ovar
No protože jedno je název český a druhý latinský pro týž malér na rtu, tak to vyjde na stejno: prostě krasavec prudce přitažlivej... :O))))
jejdavilda
05. 02. 2009jejdavilda
05. 02. 2009jejdavilda
04. 02. 2009jejdavilda
04. 02. 2009
Ne, u nás to fakt není mandla, možná proto, že nežiju mezi Svahilci :o)))) Ale co je mandl, to bych věděla, ačkoliv ho nevlastním (bohužel), kdyby jo, tak by se mi tu nevršila hromada velkých věcí na žehlení zvící Everestu, ale rozhicovala bych ho a bylo by to jak když hrom bije...
Jenže těžko odhadovat, jak to myslel jejdík, že??? Skoro ho z toho mandlování podezírám - možná je dědicem Osvobozené domácnosti :o)))
Nedělej nám k tomu všemu ještě i bordel v gramatice, joooo???? Dost je na jedné zubaté číšnici... :o))))
jejdavilda
04. 02. 2009
Tak moment, šlo o mandl nebo o mandle (nosí, krční nebo ty solené)??? Už v tom začínám bruslit... nicméně servírka, která by byla schopná ukousnout si kus mandlu, by musela mít chrup nevídané trvanlivosti, takovou bych docela ráda viděla na vlastní zraky... :o))))
To byla mandle pražená a solená, kterou vilda našel na ubruse a hamižně schovával pro sebe, mi je to jasné...
jejdavilda
04. 02. 2009jejdavilda
04. 02. 2009
ještě, že žádný mandle nemám...
v krku ani na talíři
bojím se střiku
že mě odplaví a rozpustí
nevím,neznám
04. 02. 2009
Teda koukám, že servírky pěkně zvlčily, když vida Vildu, okusují mu mandl - na čem teď bude piglovat prostěradla??? Šmarjáááá! (*t)