Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMr. A.K.
17. 08. 2001
8
0
2325
Autor
Bhati
Mr. A.K.
Voyeur z vaty
plíží se po nebi,
nakukuje
a upíjí
z vlažného pramene
s vysokohorskou přirážkou.
Nahá těla
lesknoucí se potem
nevinného chtíče...
Poházel
kolem slunce
zámotky
šedivých vlasů...
Laská
rozpálená ňadra
a něžně burácí:
Vouz les vouz coucher avec moi?
škoda že nerozumím francouzsky..no ..jenom moje chyba...ale krasna basen
Archibaldd
24. 08. 2001
Taky bohuzel netusim,co to v cestine znamena.Jinak je to parada,jedine TIPIK
Díky, díky, díky- máte u mě fíky!:-))))))))
Astalavista: Každý něco pro vlast...:-)
hermit: No já nevím, já prostě občas tak něco vím..:-)))))))
Wopi- Tak počkat, tak to Ty´s byl ten v tý modrý košili nebo jak???:-)
Wopi...já děkuji...:-*
Sidi- Abys věděl, na základní škole jsem byla v první AAAAAA!!!:-)))))))))
Nebraskoooooo...ty nešťastnice! :-))) To znamená- CHtěla by ses se mnou milovat?
hermit- Já myslííííím, že...:-) EHm...no já nevím. Tys byl ten kuliferda v modré košili?:-)
Bhati: ne, já jsem měl přece ten zelenej svetr s béžovejma jelínkama...
:-)))))))
hermit- Ty seš jelínkovej??? Jééééééé...achoooooooooj...ještě pořád nemáš rád Psaní?:-)))
Bhati: ted´jsi mě zarazila... jak to víš???? :-OO
...no není na tom ostatně vůbec nic k divení, když se někde ve vesmíru něco stane, tak se zase holt někde jinde ve stejnou chvíli objeví někdo, kdo o tom ví, to je úplně normální, hm, no jo... ;-)))))
Nad Libercem táhnou mraky...
...nevinný chtíč ?
jdu raděj pryč...
(chtěl)
T
Ale ten s jelínkama byl obnošenej po mně! Měl jsem ho moc rád. Jelínkové uměli vyprávět skvělý věci. Zvlášť ten s vytaženým vočkem - ten byl fakt k neuvěření...