Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBulvární zprávy
11. 02. 2009
7
26
3292
Autor
jejdavilda
... trubice má nový vztah
prý nějaký Eustach
26 názorů
jejdavilda
13. 02. 2009aleš-novák
13. 02. 2009
čučenka - no ještě aby na jednom, to už bys byla jak mutant z Černobylu :o)))
jejdavilda
12. 02. 2009
No když už byla řeč o těch hlavách (a rovnou o několika), dvouhlavé tele se nabízelo úplně samo... :o))
Nějak jsi mě zmátla, toskánská dívko, co já s dvouhlavým teletem? Takhle zlaté tele v dnešní době, to je jiná :-).
A na mé fotce jsou opravdu dvě hlavy, ale prokazatelně každá na jiném těle :-)
Nebyla řeč o čučence, ale o dvouhlavém teleti, nedělej blbýho, stejně ti to nevěřím :o)
jejdavilda
12. 02. 2009
To víš, jejdánku, čemu nenasadím psí hlavu, tomu nasadím korunu :-))
Jo Stach, tak ten pobýval nějakou dobu na Šumavě a že měl hodně dětí, říkalo se tam tomu Stachy... ty jsou tam pořád, ale starý Stach už je... no, v EU
no - a co jsem tak slyšela, tak Stach prý už je taky součástí EU :o))))
uretra je močovod, ty latiníku :o))) jo a starej Eustach dělal komorníka v jedné šlechické rodině, co dlívala na letním sídle v Jimramově blahé paměti, a pak se přestěhoval a bydlí kousek od Středního Ucha :o))) - to je takové malé hnízdo poblíž Boltcovic...
jejdavilda
12. 02. 2009
tak počkám... uvidím... (jak se asi zachová, když dřív byla močová) :-)) */