Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO děsně žravé mouše., lásce a tak
17. 02. 2009
10
24
3562
Autor
jejdavilda
Přiletěla moucha tu
sežrala mi mou chatu
ve tváří má nach a ty
chodíš se mnou na chaty
24 názorů
jejdavilda
18. 02. 2009
Na-še te-ta A-gá-ta... tu jsi myslel? Tak to nejsem já... ale tedy žiju, ono se to furt ještě počítá za život :-))
No pokud jsou skutečně modré, dlouho nepožiješ, Vildíku, čili jimi vykachlíkuj třeba WC, budeš to tam pak mít jako v akvárku a aspoň k něčemu budou užitečné... :o))))
jejdavilda
18. 02. 2009
Nepřeháněj, Vildo, aristokracii zrušil už Masaryk, takže si žádná oslavná oslovení nepěstuj!!! :o)))
avox - cháááááá, tys tomu teda nasadila korunu (jen aby si to Vilda nevysvětlil blbě a neměl ji za svatováclavskou a nechtěl si ji posadit na temeno mezi růžky...) :o)))))
já to vyluštila: Vilda s milou vykrádají chaty a svádějí to (bez uzardění) na mouchy! A ta moucha má zardělý zadeček, neboť je to vlastně světluška
jejdavilda
17. 02. 2009
jestliže se moucha rdí, předpokládá to u ní aspoň elementární přítomnost svědomí - by mě zajímalo, kde ho má moucha schovaný - někde v hlavohrudi pod chitinovým krunýřkem, vildo??? :o)))
jejdavilda
17. 02. 2009jejdavilda
17. 02. 2009
jé červená moucha koni !
to musí být super...
a červené rampmouchy mám už z tý zimy teď :))
mořský koník
17. 02. 2009jejdavilda
17. 02. 2009
hele, neber si do huby mojí chatu :))
teď tam jsou jen ramp mouchy
a s nima se dá chatovat
Nebreč a bašti jako ta moucha, třeba ještě povyrosteš, ne-li tělesně, třeba duchovně ano ;-)
BigBivoj - klidně i v únoru, stačí zavřít oči a snít a uslyšíš i bzukot mouchy na okně...