Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semít tak možnost....
Autor
crytania
mít tak možnost...
Kdo z nás už někdy nezačal těmito slovy úvahy na d tím, co by změnil? Já? Kdyby jen jednou..
Mít tak možnost udělat něco jinak, něco neudělat vůbec a nebo to udělat i přestože jsme se toho tolik báli........
Mít tak možnost znovu něco říct, něco neříct vůbec nebo říct to úplně jinak...
Mít tak možnost napravit chyby, zopakovat správné a neudělat to špatné...
Mít tak možnost potkat znovu některé lidi, znovu je vidět, slyšet, radovat se s nimi....
Mít tak možnost se znovu rozloučit s těmi, kteří tu už nejsou, moci jim znovu říct co pro nás znamenají, jak je máme rádi a jak nám tu budou scházet.............
Mít tak možnost napravit, to co jsme udělali špatně, omluvit se těm, kterým jsme ublížili a nezapomenout si všimnout těch, co na to čekali...
Kdo z nás by neudělal ve svém životě něco jinak?
Jenže to nejde. Nejde napravit chyby, které jsme udělali, vzít zpátky slova, kterými jsme ublížili, činy, kterými jsme zklamali.........
A je to dobře..má to tak být. Aspoň si začneme vážit víc všeho, nejen našich nejbližších, přátel, lidí, věcí , slov, činů.......
všeho co zanechá stopu
je dobře, že se můžem POUČIT , POLEPŠIT
Abychom mohli ze sebou žít dál.................