Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlánování cest
01. 03. 2009
12
19
1709
Autor
Pacer
v předtuše jara
šel bych vstříc svým horám
co krátký dech
to zahleděné zastávky
již mraky mění tvář
a vstříc slunci občas ptačí zpěv
pro moji cestu
však den ještě krátký
je-li zima nocí
budí mne úsvit
a znovu vydal bych se
milovat
ale ty hory
ty jsou přec jen
blíž
19 názorů
jj - zkontroluji si olomouc a valím nahoru - ale v kurfu už místo asi nebude :)
malinka_hvezdinka
04. 03. 2009kouzelná_květinka
03. 03. 2009
Radko, to není sebekritika :) jen se snažím být realista ke světu i k sobě. Jen si lámej hlavičku cotímchtělbásníkříct :) Nemusíš moje názory přijmout, stačí když vezmeš na vědomí, že existují :)
Tvrdá sebekritická slova...to snad ani nemuselo být..;-)
každopádně tvými dílky si lámu hlavu ráda..
Berg: středověk - to byly zlaté časy, říkáme my, co nosili holkám na rande púlavuně a přesličky :)
Co krátký dech, to zahleděné zastávky! ÷))
Jinak: copak copak, přišlo jaro k středověku? *
tak teď jsem teda úplně mimo..:-( nějak mě to neoslovilo...asi nejsem naladěna...
kouzelná_květinka
02. 03. 2009
Ach, Jiří, opravdu si nemáš nač stěžovat, jestliže při tak enormním vypětí píšeš neškodolibé blbůstky.
Díky návštěvám!
Milý Jiří, vedu teď nesmírně těžký život. Musím se v zimě potápět v tropech, v létě lyžovat na ledovcích, pít přestárlá červená vína, jíst plesnivé sýry, jezdit v autě bez střechy, trénovat, abych důstojně ukončil závodní kariéru a ve zbytku času vydělat peníze na výše uvedené. A to nemluvím o náročné činnosti kritika největšího světového literárního serveru. Proto musím v krátkých chvilkách preferovat předměty, které postojí a vždy je najdu na stejném místě před prchavými přeludy, značně nestabilními. Hezké dny a dobré nápady ti přeji! J.
"...znovu vydal bych se
milovat
ale ty hory
ty jsou přec jen
blíž"
to je fakt dobré *