Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevčera v noci
16. 03. 2009
32
48
2846
Autor
mořský koník
.
tančila jsem přes hřebeny střechčesala si o ně vlasy a myšlenkya najednou kolem mne proletělapoblázněná lampakterou přestalo bavitžít si na vysoké nozeprotože tak prý měla daleko do ústkdyž polykala tmu, osaměnía potácivé krokypak jí jeden kolemjdoucí gentlemanchtěl dokázat že má pod čepicía protože ta lampa věděla o másle svéřekla mu ať nechá na hlavěprvního padlého anděla té nociobrala o jeho opelichaná křídlaskočila a že to bylozrovna na jižní polokoulipadala k praotci Měsícico se tak rád převlíkáza matinku Lunua ty ty i tyvšichni jsou z toho transvestityv transu když záříříjen listopadpadá časaž dopadá bude bezčasíbudeme prosit o trochuprosince nebo srpnamyslím si a pořád balancujuna hřebenu střechya mé učesané myšlenkypomalu odcházejí spáttřetí po druhé a taky čtvrtájen ta první ne a nea nastává zmatekkdyž se vzbouří všechny pátky třináctéhoprý odmítají dál jezditna zádech černých kočekpřes všechny hranaté kanálya střepy rozbitých zrcadel zasypaných solítak jedu jápříklady táhnou a ptáci takymožná mě husy jednou vezmou sebou na jihjihnu něžním... je načase probudit setak padááááám....
.
48 názorů
.-) Vzhledem k Tomu, že jsem v Brně strávila minulý víkend, si dávám zas chvíli voraz..
Nad 23. popřemýšlim. :-)
mořský koník
21. 04. 2009mořský koník
27. 03. 2009mořský koník
21. 03. 2009
nějakou bosorku jsem na Písmáku našla, ale není u ní nic - žádné dílko... tak nevím - hledala jsem na správných místech vůbec???
mořský koník
20. 03. 2009mořský koník
19. 03. 2009mořský koník
19. 03. 2009mořský koník
19. 03. 2009
uran 235 - přečetla jsem si to tvé dílko jinde a moc se mi to líbilo - fakt skvěle napsané!
mořský koník
18. 03. 2009
já většinou taky nedopadám, ale občas se mi to povede
a někdy dokonce i tehdy, když nespím :-)
mořský koník
18. 03. 2009
padací sny jsou votravný .. nikdy při nich pořádně nevím, jestli jsem padl dovopravdy a jsem v pekle a nebo zatím ještě ne ..
:-)
mořský koník
17. 03. 2009
díky... pěkné prožitek ... a navíc : není tak dlouhá na to, co vše se do ní vešlo... a jako ze džbánu se sype na ty co čtou a stávají se součástí těch s/myšlenek anebo naopak.... paráda...t*
To je naprosto dokonalá hra se slovy, s češtinou, s příslovími a rčeními - úplně se mi z té radosti to číst načechrala duše. Dííky!!! *t
mořský koník
16. 03. 2009
"pak jí jeden kolemjdoucí gentleman
chtěl dokázat že má pod čepicí
a protože ta lampa věděla o másle své" -
koníku, tieto verše ti závidím.
mořský koník
16. 03. 2009
Takové sny je radost snít i číst...koníčku, běž brzy do hajan a nech si něco pěkného zdát...prosím. Díky! *D.
Ouu... já jsem ti to tak vychválila a zapomněla přidat tip...
Stydím se!
A hned napravím ;)