Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se>>>Apokalypsa, 2012 a Tak<<<
22. 03. 2009
4
42
3038
Autor
Lightdancer
My všichni chceme vědět
to je jisté
kdypak to příjde
co se stane
Hádanka života
však je pro bystré
a tak pro všechny ostatní:
...
" !!! VÍTEJTE V APOKALYPSE !!! "
....
co byla
tiše provedena
kolem roku 2 - nula nula nula
aby se náhodou nikdo z nás nesnažil
ji překazit
a ti, co při zemi
předělali nám vnímání,
co mají nás za voly,
bránu do pekel pro naše duše
v klídku mohli otevřít
A tak jen radím
zkuste ze zájmu
přečíst Zjevení Janovo
přečíst si starodávné texty
které mluví v přítomnu
A pak to porovnat
se vším co je nám nyní dáno
i včetně času,
pár let,
co mizí stále více, více po ránu
42 názorů
Lightdancer
21. 04. 2009
Když tak pozoruji svět, nemohu se ubránit dojmu, že již několik let stojíme uprostřed apokalyptického dění...
* :o)
jj no právě...že už byla 2000 :-) tak si říkám, co to má zase znamenat...vždyť my přece hovno víme :-)
Necháme se překvapit...
daniken...to je scifi...;-)
Lightdancer
18. 04. 2009
A ještě k tomu roku 2012..moc toho o tom nevím a po pravdě řečeno ani nechci vědět...jediné co však vím, je to, že lidé si sami utvářejí svou budoucnost svými myšlenkami a každá myšlenka je funkční energie vyslaná do prostoru...pokud všichni lidé na celém světě budou mít ve svých hlavách hrozbu roku 2012, bude to reálná hrozba...a dá se odvrátit pouze jediným způsobem...tím, že tomu nebudeme věřit;-)
Light: Tak se mi zdá, že od tebe ještě nemám datum narození?:-)
Octopus: Ty se hochu nezdáš :-P Když se tím zaobíráš, tak proč tomu nevěříš?:-)
Lightdancer
18. 04. 2009
Koukám na tvůj horoskop, ale asi ti to nedokážu, protože zřejmě nemáš dispozice k tomu, abys tohle mohl chápat... jsi čistě racionální vědecký typ:-)a stojíš nohama pevně na zemi...na druhou stranu astrologie je taky věda:-)
To Light: Ano, to taky...Kirlianova fotografie
http://zivotni-energie.cz/kirlianova-fotografie.html
Octopus: :-) bezva, takže čtení myšlenek nepopíráš...
můžeš mi soukromě hodit své datum narození a já ti dokážu, že astrologie funguje:-)
Lightdancer
18. 04. 2009
chci důkaz:-) já ti ho dám...s tím energetickým obalem je to složitější, protože pokud ho nedokážeš vnímat, cítit ani vidět, což předpokládám, tak ten důkaz nebude možný...zkus se zaměřit na jeden jediný list nějaké své pokojové rostliny a nějakou dobu ho upřeně sleduj...záleží taky na osvětlení...po chvíli bys mohl spatřit průhledný obrys kolem toho listu...já to viděla:-)
ach tak...ale astrologie funguje, to nepopřeš...zkus to:-) stejně tak nepopřeš ten fakt, že každý živý organismus má kolem svého těla energetický obal:-)
:-D ale to zas ne...ovšem chápu, že pro někoho to může být nepochopitelné...
Myslíš ten můj odkaz?:-)
To je Baudyšův web, konference astrologů...copak? Nelíbilo se ti tam? :-)
Lightdancer
12. 04. 2009
Musím přiznat, že dnes jsem viděla několik videí, které se schylují k tomuto. K apokalypse v roce 2012. Je to jak náhoda, že jsem zrovna ve stejný den narazila na další znamení.. Jinak k dílu, zaujalo. Zaslouží si tipa.
mistrovství Evropy ve fotbale :-)
ale vážně...
http://www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=3597